Joyce Lopulalan is afkomstig van een bedrijfsonderdeel van De Telegraaf Media Groep (TMG) en heeft daar vier jaar gewerkt in diverse marketingfuncties, waaronder crossmediaal marketeer van het gratis dagblad Spits en marketeer van het de internetsite Woonkrant.nl. Daarvoor was Lopulalan onder andere werkzaam bij VNU Business Publications als marketeer.


"Met haar achtergrond is Joyce Lopulalan in staat om A2SP op het gebied van product- en conceptontwikkeling nog meer snelheid te laten maken", zegt directeur Jasper Steffens. "Het gaat ons goed maar het is belangrijk scherp te blijven op de kwaliteit van onze huidige dienstverlening in combinatie met uiterst innovatief denken". Zie ook: Deal van A2SP met Jato Dynamics.
Lopulalan motiveert haar keuze voor A2SP: "A2SP bruist van de energie en dat past bij mij. De bestaande klanten van A2SP waarderen de dienstverlening met een gemiddeld cijfer van 8,4. Een mooi cijfer, maar er is in de autobranche nog veel te doen als het gaat om het captive maken van de consument. Met mijn achtergrond kan ik de branche daar goed in faciliteren."
A2SP levert automotive informatie en -communicatiediensten. Het bedrijf is sinds 2001 actief in deze markt en heeft een snelgroeiende klantenkring. Naast RDW-communicatiediensten biedt A2SP inmiddels een scala aan ondersteunende diensten voor onder meer autobedrijven, verzekeringsmaatschappijen en tweewielerbedrijven. Daarnaast is A2SP in november 2007 gestart met Autoafspraak, een initiatief om consumenten online in contact te brengen met het garagebedrijf.