Arie van Vliet is nieuwe directeur klantenservice en dealerorganisatie Nissan Benelux

Arie van Vliet is door Nissan Benelux aangesteld als nieuwe directeur ‘CQ & DND’. Vanaf 1 april 2019 is hij verantwoordelijk voor zowel customer quality (klantenservice), dealer network development (dealerorganisatie) als dealer training in België, Nederland en Luxemburg.

Arie van Vliet is nieuwe directeur klantenservice en dealerorganisatie Nissan Benelux

Zijn nieuwe functie vormt een logisch vervolg op zijn eerdere positie als DND manager die hij sinds 2011 bij Nissan Nederland bekleedde.

Van Vliet vertelt: “Dit is natuurlijk een prachtige stap. Zowel klantenservice als onze dealerorganisatie staan beide in direct contact met onze rijders, elk natuurlijk op een eigen manier. Centraal staat daarbij onze permanente focus op klanttevredenheid. Als Nissan-organisatie investeren we in onze directe klantencontacten om ons als merk te onderscheiden.” Een goed voorbeeld hiervan is de Benelux-uitrol van de ‘nieuwe retail environment in de Nissan-dealerbedrijven die volop gaande is.

Arie van Vliet is nieuwe directeur klantenservice en dealerorganisatie Nissan Benelux - Automobielmanagement.nl

Arie van Vliet is nieuwe directeur klantenservice en dealerorganisatie Nissan Benelux

Arie van Vliet is door Nissan Benelux aangesteld als nieuwe directeur ‘CQ & DND’. Vanaf 1 april 2019 is hij verantwoordelijk voor zowel customer quality (klantenservice), dealer network development (dealerorganisatie) als dealer training in België, Nederland en Luxemburg.

Arie van Vliet is nieuwe directeur klantenservice en dealerorganisatie Nissan Benelux

Zijn nieuwe functie vormt een logisch vervolg op zijn eerdere positie als DND manager die hij sinds 2011 bij Nissan Nederland bekleedde.

Van Vliet vertelt: “Dit is natuurlijk een prachtige stap. Zowel klantenservice als onze dealerorganisatie staan beide in direct contact met onze rijders, elk natuurlijk op een eigen manier. Centraal staat daarbij onze permanente focus op klanttevredenheid. Als Nissan-organisatie investeren we in onze directe klantencontacten om ons als merk te onderscheiden.” Een goed voorbeeld hiervan is de Benelux-uitrol van de ‘nieuwe retail environment in de Nissan-dealerbedrijven die volop gaande is.