Bas van der Wal is nieuwe pr-manager Citroën Nederland

Citroën Nederland heeft Bas van der Wal per 1 augustus aangesteld als nieuwe pr-manager. Hij volgt Anne Lobbes op, die binnen de onderneming de functie van marketing en communications manager reeds vervuld. Als nieuwe pr-verantwoordelijke brengt Van der Wal een ruime ervaring mee uit zijn eerdere functies in de automotive.

Bas van der Wal is nieuwe pr-manager Citroën Nederland

Hij vervulde pr-functies bij merken als Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep en Dodge en Jaguar Land Rover. Bij KPN verbreedde hij zijn blik op digitale communicatie. Dat alles heeft hij aangevuld met internationale ervaring: de afgelopen twee jaar coördineerde Van der Wal vanuit Brussel de Europese PR-activiteiten van bandenfabrikant Goodyear.

Bas van der Wal over zijn nieuwe baan: “Bij Citroën kom ik in alle opzichten thuis. Ik zie er naar uit om de zichtbaarheid te vergroten van een innovatief en inspirerend merk, dat comfort en expressief design als kernwaarden heeft.”

Bas van der Wal is nieuwe pr-manager Citroën Nederland - Automobielmanagement.nl

Bas van der Wal is nieuwe pr-manager Citroën Nederland

Citroën Nederland heeft Bas van der Wal per 1 augustus aangesteld als nieuwe pr-manager. Hij volgt Anne Lobbes op, die binnen de onderneming de functie van marketing en communications manager reeds vervuld. Als nieuwe pr-verantwoordelijke brengt Van der Wal een ruime ervaring mee uit zijn eerdere functies in de automotive.

Bas van der Wal is nieuwe pr-manager Citroën Nederland

Hij vervulde pr-functies bij merken als Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep en Dodge en Jaguar Land Rover. Bij KPN verbreedde hij zijn blik op digitale communicatie. Dat alles heeft hij aangevuld met internationale ervaring: de afgelopen twee jaar coördineerde Van der Wal vanuit Brussel de Europese PR-activiteiten van bandenfabrikant Goodyear.

Bas van der Wal over zijn nieuwe baan: “Bij Citroën kom ik in alle opzichten thuis. Ik zie er naar uit om de zichtbaarheid te vergroten van een innovatief en inspirerend merk, dat comfort en expressief design als kernwaarden heeft.”