Evert van der Wal nieuwe directeur volumemerken Wensink

Evert van der Wal treedt op 1 november 2020 in dienst van Wensink Automotive als nieuwe directeur van de Business Unit Volumemerken. Van der Wal krijgt als doel mee om de groeiambities van de volumemerken binnen Wensink voor Citroën, DS, KIA en Ford te realiseren.

Vanwege de sterke ambitie om met deze merken te groeien, is er behoefte ontstaan aan een specifieke strategie op deze volumemerken. “Met deze versterking geven wij verdere invulling aan de ambitie om te groeien als bedrijf”, aldus CBO Jorus Vos.

Evert van der Wal heeft ruime ervaring binnen de autobranche en heeft zijn sporen in zowel de import als de retailorganisatie verdiend. Hij werkte eerder bij onder meer Renault Nederland, FCA Nederland en in zijn laatste functie bij Mitsubishi Motors Nederland als operationeel directeur.

Evert van der Wal nieuwe directeur volumemerken Wensink - Automobielmanagement.nl

Evert van der Wal nieuwe directeur volumemerken Wensink

Evert van der Wal treedt op 1 november 2020 in dienst van Wensink Automotive als nieuwe directeur van de Business Unit Volumemerken. Van der Wal krijgt als doel mee om de groeiambities van de volumemerken binnen Wensink voor Citroën, DS, KIA en Ford te realiseren.

Vanwege de sterke ambitie om met deze merken te groeien, is er behoefte ontstaan aan een specifieke strategie op deze volumemerken. “Met deze versterking geven wij verdere invulling aan de ambitie om te groeien als bedrijf”, aldus CBO Jorus Vos.

Evert van der Wal heeft ruime ervaring binnen de autobranche en heeft zijn sporen in zowel de import als de retailorganisatie verdiend. Hij werkte eerder bij onder meer Renault Nederland, FCA Nederland en in zijn laatste functie bij Mitsubishi Motors Nederland als operationeel directeur.