Kevin Engelsman nieuwe PR-baas Renault Nederland

Kevin Engelsman is per 1 april 2022 verantwoordelijk voor de perscommunicatie en public relations van de merken Renault, Dacia, Alpine en Mobilize in Nederland.

Engelsman was tot voor kort werkzaam als marketing en PR-consultant bij marketingcommunicatiebureau Buro N11. Hij studeerde aan de Amsterdam University of Applied Sciences, waar hij de bacheloropleiding Business Economics and Marketing Management heeft afgerond. Engelsman is sinds 2013 verbonden aan Renault Group en bekleedde diverse functies op het gebied van public relations, marketing communicatie, interne communicatie en events & sponsoring.

Kevin Engelsman: “Ik kijk ernaar uit om de nieuwe communicatiestrategie binnen Renault Group succesvol te implementeren, daarmee een actieve bijdrage te leveren aan het strategisch plan Renaulution en de verdere segmentatie van de vier merken.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reageren
500 tekens over
Kevin Engelsman nieuwe PR-baas Renault Nederland - Automobielmanagement.nl

Kevin Engelsman nieuwe PR-baas Renault Nederland

Kevin Engelsman is per 1 april 2022 verantwoordelijk voor de perscommunicatie en public relations van de merken Renault, Dacia, Alpine en Mobilize in Nederland.

Engelsman was tot voor kort werkzaam als marketing en PR-consultant bij marketingcommunicatiebureau Buro N11. Hij studeerde aan de Amsterdam University of Applied Sciences, waar hij de bacheloropleiding Business Economics and Marketing Management heeft afgerond. Engelsman is sinds 2013 verbonden aan Renault Group en bekleedde diverse functies op het gebied van public relations, marketing communicatie, interne communicatie en events & sponsoring.

Kevin Engelsman: “Ik kijk ernaar uit om de nieuwe communicatiestrategie binnen Renault Group succesvol te implementeren, daarmee een actieve bijdrage te leveren aan het strategisch plan Renaulution en de verdere segmentatie van de vier merken.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reageren
500 tekens over