Sylvie bewijst betere aerodynamica BMW cabriolet

Sylvie van der Vaart (wie kent haar niet?) laat met haar wapperende haardos zien hoe de aerodynamica in de periode van 22 jaar bij de 3-serie cabriolet van BMW is verbeterd.

Sylvie van der Vaart zit eerst in een BMW 3-serie cabriolet uit 1987 waarna de ventilator in de windtunnel in München wordt aangezet totdat een ‘snelheid’ van zestig kilometer per uur is bereikt. Het effect is duidelijk: het kapsel van mevrouw Van der Vaart (31) is na de test volledig geruïneerd. Nadat zij weer is opgeknapt neemt zij plaats achter het stuur van een 3-serie uit 2009 en herhaalt de test zich. Dit keer beweegt het kapsel zich nauwelijks . Sylvie van der Vaart: "Wat een verschil. Ik moest echt controleren of de ventilator wel eens aanstond."  (bron: auto motor und sport)

Sylvie bewijst betere aerodynamica BMW cabriolet - Automobielmanagement.nl

Sylvie bewijst betere aerodynamica BMW cabriolet

Sylvie van der Vaart (wie kent haar niet?) laat met haar wapperende haardos zien hoe de aerodynamica in de periode van 22 jaar bij de 3-serie cabriolet van BMW is verbeterd.

Sylvie van der Vaart zit eerst in een BMW 3-serie cabriolet uit 1987 waarna de ventilator in de windtunnel in München wordt aangezet totdat een ‘snelheid’ van zestig kilometer per uur is bereikt. Het effect is duidelijk: het kapsel van mevrouw Van der Vaart (31) is na de test volledig geruïneerd. Nadat zij weer is opgeknapt neemt zij plaats achter het stuur van een 3-serie uit 2009 en herhaalt de test zich. Dit keer beweegt het kapsel zich nauwelijks . Sylvie van der Vaart: "Wat een verschil. Ik moest echt controleren of de ventilator wel eens aanstond."  (bron: auto motor und sport)