Van de 664 mensen die hun stem uitbrachten zijn er 351 (53 procent) het eens met de stelling dat de overheid een financiële prikkel moet blijven geven. Daarentegen vindt 46 procent (308 van de 664 stemmers) juist dat de fiscale stimulering niet hoeft te blijven. Afgerond één procent (vijf stemmers) gaf aan geen mening te hebben over dit onderwerp. Voor en na de verkiezingen klonken in Den Haag geluiden als zou de regeling wegens te groot succes (lees: gebrek aan inkomsten voor de schatkist) op de helling gaan. Daarvan is tot op heden echter niets gebleken.

Tijd voor een nieuwe stelling. Deze heeft betrekking op de inzet van sociale media, zoals Twitter, Facebook en Linkedin. Of u er privé gebruik van maakt is één ding, maar zet u dergelijke nieuwe communicatiemiddelen ook in voor uw autobedrijf? Vindt u dat ze in de dagelijkse bedrijfsvoering een rol kunnen of zullen spelen – of zelfs onmisbaar zullen worden? Ook ditmaal zijn we benieuwd naar uw stem.