Met de foto’s wil de Duitse motorolie- en additievenspecialist volgens directeur-eigenaar Ernst Prost "het alledaagse werk in de garage aangenaam opfleuren".

Als decor diende het eiland Mallorca, meer in het bijzonder: haven, strand, zwembad en landgoederen. Voor de tweede achtereenvolgende keer is gekozen voor een andere omgeving dan de gebruikelijke auto- en garage-entourage in andere kalenders Het resultaat is niet alleen bestemd voor de bedrijfsrelaties van Liqui Moly. Ook dit jaar gaat de kalender in de vrije verkoop. In 2010 gebeurde dat voor het eerst en was er volgens Prost "enorme belangstelling". De respons is voor de fabrikant reden om via Amazon wederom enkele honderden van de 150 duizend exemplaren te koop aan te bieden.

Bekijk hiernaast de foto’s, of hieronder een blik achter de schermen. Meer over kalenders in ons speciale Thema.

  

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding