Actie Bovag: digitale showroom oranje auto’s

Met een digitale showroom vol oranje auto’s haakt Bovag in op de aanstaande troonswisseling. De vandaag geactiveerde website Oranjebovag.nl bevat advertenties van alleen Bovag Garantie Auto’s.

Kopers maken kans op een ‘Koninklijk Servicepakket’ van zo’n drieduizend euro: duizend liter benzine, tien wasbeurten, Bovag Pechhulp, een Bovag Autoverzekering en een cheque ter waarde van vijfhonderd euro voor een onderhoudsbeurt.

Tot en met 27 april zijn radiospots te horen bij 538, Radio Veronica, SLAM!FM en Traffic Radio. Daarnaast verschijnt een paginagrote advertentie in De Telegraaf van 27 april. In de Autoweek van woensdag 24 april staan zestien pagina’s met oranje Garantie Auto’s; ook de website besteedt aandacht aan de actie. Ook staat autotrader.nl in het teken van Oranje Bovag.

Leden hebben zelf hun oranje occasions ingestuurd. Daarnaast is gebruik gemaakt van het aanbod  op Autotrader en Autotrack. De actieperiode loopt  t/m 30 april. De campagne is gemaakt in samenwerking met reclamebureau Lamarque.

Actie Bovag: digitale showroom oranje auto’s - Automobielmanagement.nl

Actie Bovag: digitale showroom oranje auto’s

Met een digitale showroom vol oranje auto’s haakt Bovag in op de aanstaande troonswisseling. De vandaag geactiveerde website Oranjebovag.nl bevat advertenties van alleen Bovag Garantie Auto’s.

Kopers maken kans op een ‘Koninklijk Servicepakket’ van zo’n drieduizend euro: duizend liter benzine, tien wasbeurten, Bovag Pechhulp, een Bovag Autoverzekering en een cheque ter waarde van vijfhonderd euro voor een onderhoudsbeurt.

Tot en met 27 april zijn radiospots te horen bij 538, Radio Veronica, SLAM!FM en Traffic Radio. Daarnaast verschijnt een paginagrote advertentie in De Telegraaf van 27 april. In de Autoweek van woensdag 24 april staan zestien pagina’s met oranje Garantie Auto’s; ook de website besteedt aandacht aan de actie. Ook staat autotrader.nl in het teken van Oranje Bovag.

Leden hebben zelf hun oranje occasions ingestuurd. Daarnaast is gebruik gemaakt van het aanbod  op Autotrader en Autotrack. De actieperiode loopt  t/m 30 april. De campagne is gemaakt in samenwerking met reclamebureau Lamarque.