Peugeot-Citroën legt meer nadruk op digitale communicatie

PSA Peugeot-Citroën gaat de digitale communicatie binnen de groep verder versterken.

‘In reactie op de ontwikkelingen in de communicatie van de onderneming en de digitalisering van de informatie’ is binnen de directie communicatie van PSA een aparte divisie voor digitale transformatie ingesteld. Naast die divisie zijn er nog twee afdelingen binnen de directie: corporate informatie en strategische planning/gedeelde bronnen.

De afdeling digitale transformatie moet zorgen voor het opstellen en uitvoeren van een strategie om de communicatie van de groep te digitaliseren. Bertrand Blaise, senior vice-president van de Communicatie Divisie: "Een slagvaardige organisatie die is gericht op content-productie en toenemende digitale distributie naar meerdere doelgroepen is van cruciaal belang voor de communicatie behoeften in real time. Het weerspiegelt ook het uitfaseren van de traditionele gedachtenwereld rond interne en externe communicatie."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Peugeot-Citroën legt meer nadruk op digitale communicatie - Automobielmanagement.nl

Peugeot-Citroën legt meer nadruk op digitale communicatie

PSA Peugeot-Citroën gaat de digitale communicatie binnen de groep verder versterken.

‘In reactie op de ontwikkelingen in de communicatie van de onderneming en de digitalisering van de informatie’ is binnen de directie communicatie van PSA een aparte divisie voor digitale transformatie ingesteld. Naast die divisie zijn er nog twee afdelingen binnen de directie: corporate informatie en strategische planning/gedeelde bronnen.

De afdeling digitale transformatie moet zorgen voor het opstellen en uitvoeren van een strategie om de communicatie van de groep te digitaliseren. Bertrand Blaise, senior vice-president van de Communicatie Divisie: "Een slagvaardige organisatie die is gericht op content-productie en toenemende digitale distributie naar meerdere doelgroepen is van cruciaal belang voor de communicatie behoeften in real time. Het weerspiegelt ook het uitfaseren van de traditionele gedachtenwereld rond interne en externe communicatie."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding