Eurol Service Point: verschil maken met Hollandse kennis en kwaliteit

Branded content

Eurol lanceert een nieuwe garageformule voor autobedrijven: Eurol Service Point. Naast commerciële ondersteuning is het delen van technische kennis via de ‘Eurol Academy’ één van de belangrijke speerpunten van de smeermiddelfabrikant.

“Door de moderne technieken wordt het toepassen van het juiste smeermiddel steeds belangrijker”, zegt Dennis Marsman, Marketing Manager bij Eurol. Onder invloed van downsizing en nieuwe technieken groeit het aantal motoroliën de laatste jaren in rap tempo. Eurol Service Point is dan ook vooral geboren om te zorgen dat autobedrijven de kennis hebben om auto’s met deze moderne technologieën te kunnen onderhouden. Het bieden van technische scholing en het delen van de technische expertise is bij Eurol Service Point gecombineerd met commerciële ondersteuning, waardoor Eurol een totaalconcept biedt aan de garagist. Dennis Marsman: “Ondernemers kunnen de Eurol kwaliteitsuitstraling toevoegen aan hun pand, via ons tegen gunstige voorwaarden equipment aanschaffen en natuurlijk de Eurol smeermiddelen professioneel presenteren en opslaan.”

Meer rendement

“Eurol Service Point bevat bijvoorbeeld ook een leenauto-oplossing en via de locator op onze website verwijzen we potentiële klanten door naar de Eurol Service Point locaties”, vult Sales Manager Bart Boerboom aan. Nog een belangrijk voordeel van het concept uit Nijverdal is de vrijheid voor de ondernemer. “Wij denken dat het voor vrije garagisten heel interessant is om in te stappen. Er zijn weinig verplichtingen en veel vrijheden. We gaan graag met ondernemers om tafel om uit te leggen hoe de Eurol Service Point formule voor hun specifieke bedrijf kan werken. Uitgangspunt is dat wij garagisten helpen meer rendement uit smeermiddelen te halen.” Eén van de nieuwste oliesoorten in het Eurol-gamma onderschrijft de steeds complexere techniek en dito smeermiddelen. Voor het jongste type Toyota Camry Hybrid is de 0W-16 olie ontwikkeld. “Een zeer ‘dunne’ olie, die bijdraagt aan het verlagen van de interne wrijvingsweerstand in de motor. De grote vraag uit het buitenland vormde het startpunt om deze speciale olie te ontwikkelen”, aldus Bart Boerboom.

Toyota GAZOO Racing

Eurol werkt sinds vorig jaar samen met Toyota GAZOO Racing; het Dakar rallyteam van het Japanse automerk. Eurol droeg zo als hoofdsponsor bij aan de allereerste Dakar-zege van het rallyteam. Dennis Marsman: “Dit jaar zijn we opnieuw hoofdsponsor. Daarnaast gebruikt het team onze producten bij het prepareren van de vier Toyota Hilux rallyauto’s. De Dakar Rally is de ultieme beproeving.” Dit jaar is oud-Formule 1 wereldkampioen Fernando Alonso het team komen versterken, waarvan de Nederlander Bernhard ten Brinke ook deel uitmaakt. “Fernando zorgt voor heel veel publiciteit en dat opent ook deuren voor Eurol. We zijn inmiddels actief in zo’n 85 landen en de publiciteit met Toyota GAZOO Racing helpt ons enorm bij de internationale expansie.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Eurol Service Point: verschil maken met Hollandse kennis en kwaliteit - Automobielmanagement.nl

Eurol Service Point: verschil maken met Hollandse kennis en kwaliteit

Branded content

Eurol lanceert een nieuwe garageformule voor autobedrijven: Eurol Service Point. Naast commerciële ondersteuning is het delen van technische kennis via de ‘Eurol Academy’ één van de belangrijke speerpunten van de smeermiddelfabrikant.

“Door de moderne technieken wordt het toepassen van het juiste smeermiddel steeds belangrijker”, zegt Dennis Marsman, Marketing Manager bij Eurol. Onder invloed van downsizing en nieuwe technieken groeit het aantal motoroliën de laatste jaren in rap tempo. Eurol Service Point is dan ook vooral geboren om te zorgen dat autobedrijven de kennis hebben om auto’s met deze moderne technologieën te kunnen onderhouden. Het bieden van technische scholing en het delen van de technische expertise is bij Eurol Service Point gecombineerd met commerciële ondersteuning, waardoor Eurol een totaalconcept biedt aan de garagist. Dennis Marsman: “Ondernemers kunnen de Eurol kwaliteitsuitstraling toevoegen aan hun pand, via ons tegen gunstige voorwaarden equipment aanschaffen en natuurlijk de Eurol smeermiddelen professioneel presenteren en opslaan.”

Meer rendement

“Eurol Service Point bevat bijvoorbeeld ook een leenauto-oplossing en via de locator op onze website verwijzen we potentiële klanten door naar de Eurol Service Point locaties”, vult Sales Manager Bart Boerboom aan. Nog een belangrijk voordeel van het concept uit Nijverdal is de vrijheid voor de ondernemer. “Wij denken dat het voor vrije garagisten heel interessant is om in te stappen. Er zijn weinig verplichtingen en veel vrijheden. We gaan graag met ondernemers om tafel om uit te leggen hoe de Eurol Service Point formule voor hun specifieke bedrijf kan werken. Uitgangspunt is dat wij garagisten helpen meer rendement uit smeermiddelen te halen.” Eén van de nieuwste oliesoorten in het Eurol-gamma onderschrijft de steeds complexere techniek en dito smeermiddelen. Voor het jongste type Toyota Camry Hybrid is de 0W-16 olie ontwikkeld. “Een zeer ‘dunne’ olie, die bijdraagt aan het verlagen van de interne wrijvingsweerstand in de motor. De grote vraag uit het buitenland vormde het startpunt om deze speciale olie te ontwikkelen”, aldus Bart Boerboom.

Toyota GAZOO Racing

Eurol werkt sinds vorig jaar samen met Toyota GAZOO Racing; het Dakar rallyteam van het Japanse automerk. Eurol droeg zo als hoofdsponsor bij aan de allereerste Dakar-zege van het rallyteam. Dennis Marsman: “Dit jaar zijn we opnieuw hoofdsponsor. Daarnaast gebruikt het team onze producten bij het prepareren van de vier Toyota Hilux rallyauto’s. De Dakar Rally is de ultieme beproeving.” Dit jaar is oud-Formule 1 wereldkampioen Fernando Alonso het team komen versterken, waarvan de Nederlander Bernhard ten Brinke ook deel uitmaakt. “Fernando zorgt voor heel veel publiciteit en dat opent ook deuren voor Eurol. We zijn inmiddels actief in zo’n 85 landen en de publiciteit met Toyota GAZOO Racing helpt ons enorm bij de internationale expansie.”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding