AM TV: ‘Offensief van MG in Europa begint nu écht op stoom te raken’

Een elektrische auto is er niet alleen voor de ‘happy few’, maar moet voor iedereen betaalbaar zijn. Onder de vleugels van het Chinese SAIC Motor probeert MG Europa te veroveren met de volledig elektrische ZS EV en de plug-in EHS. Half maart wordt het gamma uitgebreid met nog eens twee elektrische modellen. Mike Belinfante (MG Motor Europe) gaf in de uitzending van AM TV alvast een voorproefje op wat komen gaat.

Belinfante is sinds vorig jaar Senior Manager Public Relations bij MG Motor Europe. Sinds 2007 is MG onderdeel van het Chinese SAIC Motor. Van Mossel is exclusief dealer van het merk in Nederland. In de uitzending ging Belinfante onder meer in op de plannen van MG in Nederland en Europa, de nauwe samenwerking met Van Mossel en de twee nieuwe modellen die half maart gepresenteerd worden. Het offensief van MG begint nu echt op stoom te raken, verklapte hij alvast.

Profile en Tweede Kamerverkiezingen

Te gast in de uitzending waren verder Jen de Clerck (directeur operations bij Profile International) en Laurens van Doeveren, autoliefhebber, fractievoorzitter van de VVD in Wassenaar en kandidaat Tweede Kamerlid. Profile is vooral bekend als bandenspecialist, maar de formule heeft zich afgelopen jaren steeds meer gespecialiseerd in breder onderhoud. De garageformule is volop in beweging en kondigde vorig jaar een samenwerking aan met het nieuwe Chinese merk Aiways voor het onderhoud en de service van de elektrische modellen.

De verkiezingen voor de Tweede Kamer staan voor de deur. De VVD voert alle peilingen aan. Maar welke plannen heeft de partij voor de autobezitter en de autosector? Te gast was Laurens van Doeveren, kandidaat Tweede Kamerlid voor de VVD. In zijn ogen is er veel te weinig aandacht in de campagne en de verkiezingsprogramma’s voor de rol en het belang van de auto. Hoe kijkt hij aan tegen rekeningrijden, autobelastingen en het stimuleren van elektrische auto’s?

Bekijk de uitzending hieronder terug:

Wilt u uw commercial, boodschap of advertentie in een uitzending van AM TV voorbij laten komen? Neem dan contact op met Patrick van Tilburg voor alle mogelijkheden. Dat kan via: patrick.van.tilburg@promedia.nl of tel. +31 (0) 6 26 11 02 45.

AM TV: ‘Offensief van MG in Europa begint nu écht op stoom te raken’ - Automobielmanagement.nl

AM TV: ‘Offensief van MG in Europa begint nu écht op stoom te raken’

Een elektrische auto is er niet alleen voor de ‘happy few’, maar moet voor iedereen betaalbaar zijn. Onder de vleugels van het Chinese SAIC Motor probeert MG Europa te veroveren met de volledig elektrische ZS EV en de plug-in EHS. Half maart wordt het gamma uitgebreid met nog eens twee elektrische modellen. Mike Belinfante (MG Motor Europe) gaf in de uitzending van AM TV alvast een voorproefje op wat komen gaat.

Belinfante is sinds vorig jaar Senior Manager Public Relations bij MG Motor Europe. Sinds 2007 is MG onderdeel van het Chinese SAIC Motor. Van Mossel is exclusief dealer van het merk in Nederland. In de uitzending ging Belinfante onder meer in op de plannen van MG in Nederland en Europa, de nauwe samenwerking met Van Mossel en de twee nieuwe modellen die half maart gepresenteerd worden. Het offensief van MG begint nu echt op stoom te raken, verklapte hij alvast.

Profile en Tweede Kamerverkiezingen

Te gast in de uitzending waren verder Jen de Clerck (directeur operations bij Profile International) en Laurens van Doeveren, autoliefhebber, fractievoorzitter van de VVD in Wassenaar en kandidaat Tweede Kamerlid. Profile is vooral bekend als bandenspecialist, maar de formule heeft zich afgelopen jaren steeds meer gespecialiseerd in breder onderhoud. De garageformule is volop in beweging en kondigde vorig jaar een samenwerking aan met het nieuwe Chinese merk Aiways voor het onderhoud en de service van de elektrische modellen.

De verkiezingen voor de Tweede Kamer staan voor de deur. De VVD voert alle peilingen aan. Maar welke plannen heeft de partij voor de autobezitter en de autosector? Te gast was Laurens van Doeveren, kandidaat Tweede Kamerlid voor de VVD. In zijn ogen is er veel te weinig aandacht in de campagne en de verkiezingsprogramma’s voor de rol en het belang van de auto. Hoe kijkt hij aan tegen rekeningrijden, autobelastingen en het stimuleren van elektrische auto’s?

Bekijk de uitzending hieronder terug:

Wilt u uw commercial, boodschap of advertentie in een uitzending van AM TV voorbij laten komen? Neem dan contact op met Patrick van Tilburg voor alle mogelijkheden. Dat kan via: patrick.van.tilburg@promedia.nl of tel. +31 (0) 6 26 11 02 45.