Hyundai Europa prijst Nederlandse dealers

Topman Terry Im van Hyundai Motor Europe roemde tijdens een speciale bijeenkomst in het hoofdkantoor in het Duitse Offenbach de prestaties van vier Hollandse Hyundai-dealerbedrijven op het gebied van klanttevredenheid. Zij ontvingen de Excellence Award.

Het gaat om de bedrijven Bochane (Midden-Nederland), Dijksman (Katwijk), Deinum (Venlo) en Eskes (Bergen op Zoom), want zij werden tot winnaars gekroond. Ton Lammers van Hyundai-dealerbedrijf Dijksman Katwijk behaalde de hoogste totaalscore. Hermen Eskes van Hyundai-dealerbedrijf Eskes Bergen op Zoom werd geprezen vanwege de uitmuntende prestaties op het gebied van aftersales. Wim Deinum van Hyundai-dealerbedrijf Deinum Venlo werd gelauwerd voor zijn score op het gebied van verkoop en John Millenaar van Bochane Hyundai ontving de waardering als snelste stijger op het gebied van klanttevredenheid.

Klanttevredenheid is een topprioriteit voor Hyundai, zegt Im: "De Hyundai Groep is nu in grootte de vierde autoproducent ter wereld. Ons doel is niet om de grootste autofabrikant te worden, maar wel de meest geliefde. Daarom investeert Hyundai enorm in onderzoek en ontwikkeling, elk jaar vijf procent van de omzet. De ontwikkeling van het product heeft de fabrikant in eigen hand maar hoe de lokale dealers met dit product omgaan, is een verantwoordelijkheid van de dealerorganisatie. Dat is voor het uiteindelijke succes minstens zo belangrijk. Hyundai investeert al jaren in programma’s om de klanttevredenheid te verhogen en de dealers die hieraan als beste invulling hebben gegeven, zijn beloond met deze prestigieuze Excellence Award."

Hans Kwaad, directeur van Hyundai-importeur Greenib Car, is blij dat Hyundai de Nederlandse dealers zo goed waardeert. De doorslaggevende factor is en blijft volgens Hans Kwaad de menselijke factor. "Niet voor niets hebben we door middel van diverse trainingen en programma’s geïnvesteerd in klantvriendelijkheid in combinatie met onze vijf jaar Driedubbele Garantie. Onze dealers hebben bewezen dat ze door hun service en gedrag in staat zijn het basisproduct van de fabrikant om te zetten in tevreden consumenten. Klanten die zorgvuldig en efficiënt geholpen worden. Of het nu gaat om sales of aftersales, de klant eist oprechtheid, transparantie en uitstekende service."

 

Reacties

een dikke proficiat
voor onze zaken partner Hermen Eskes
voor deze puike prestatie

Geplaatst door: Jac van Sprundel. Van Sprundel Mobiliteit op
Hyundai Europa prijst Nederlandse dealers - Automobielmanagement.nl

Hyundai Europa prijst Nederlandse dealers

Topman Terry Im van Hyundai Motor Europe roemde tijdens een speciale bijeenkomst in het hoofdkantoor in het Duitse Offenbach de prestaties van vier Hollandse Hyundai-dealerbedrijven op het gebied van klanttevredenheid. Zij ontvingen de Excellence Award.

Het gaat om de bedrijven Bochane (Midden-Nederland), Dijksman (Katwijk), Deinum (Venlo) en Eskes (Bergen op Zoom), want zij werden tot winnaars gekroond. Ton Lammers van Hyundai-dealerbedrijf Dijksman Katwijk behaalde de hoogste totaalscore. Hermen Eskes van Hyundai-dealerbedrijf Eskes Bergen op Zoom werd geprezen vanwege de uitmuntende prestaties op het gebied van aftersales. Wim Deinum van Hyundai-dealerbedrijf Deinum Venlo werd gelauwerd voor zijn score op het gebied van verkoop en John Millenaar van Bochane Hyundai ontving de waardering als snelste stijger op het gebied van klanttevredenheid.

Klanttevredenheid is een topprioriteit voor Hyundai, zegt Im: "De Hyundai Groep is nu in grootte de vierde autoproducent ter wereld. Ons doel is niet om de grootste autofabrikant te worden, maar wel de meest geliefde. Daarom investeert Hyundai enorm in onderzoek en ontwikkeling, elk jaar vijf procent van de omzet. De ontwikkeling van het product heeft de fabrikant in eigen hand maar hoe de lokale dealers met dit product omgaan, is een verantwoordelijkheid van de dealerorganisatie. Dat is voor het uiteindelijke succes minstens zo belangrijk. Hyundai investeert al jaren in programma’s om de klanttevredenheid te verhogen en de dealers die hieraan als beste invulling hebben gegeven, zijn beloond met deze prestigieuze Excellence Award."

Hans Kwaad, directeur van Hyundai-importeur Greenib Car, is blij dat Hyundai de Nederlandse dealers zo goed waardeert. De doorslaggevende factor is en blijft volgens Hans Kwaad de menselijke factor. "Niet voor niets hebben we door middel van diverse trainingen en programma’s geïnvesteerd in klantvriendelijkheid in combinatie met onze vijf jaar Driedubbele Garantie. Onze dealers hebben bewezen dat ze door hun service en gedrag in staat zijn het basisproduct van de fabrikant om te zetten in tevreden consumenten. Klanten die zorgvuldig en efficiënt geholpen worden. Of het nu gaat om sales of aftersales, de klant eist oprechtheid, transparantie en uitstekende service."

 

Reacties

een dikke proficiat
voor onze zaken partner Hermen Eskes
voor deze puike prestatie

Geplaatst door: Jac van Sprundel. Van Sprundel Mobiliteit op