Amsterdam basis wereldwijde dealerintroductie BMW

BMW heeft voor de tweede keer Nederland gekozen voor eerste rijtests met een nieuw model. Vorig jaar kwamen de internationale media naar Amsterdam voor de i3, nu betreft het de BMW-dealers voor de Active Tourer.

Vanaf medio augustus gaan de dealers vanuit Amsterdam kennismaken met de rijkwaliteiten van de nieuwe 2-Serie Active Tourer. BMW heeft in de eerste plaats gekozen voor een Europese locatie omdat de Europese markt belangrijk is voor het nieuwe model. De positieve ervaringen met de i3 op het gebied van bereikbaarheid en logistiek hebben in de keuze voor Amsterdam een belangrijke rol gespeeld, evenals de mogelijkheid om BMW’s Driving Experience Slotemaker in Zandvoort te gebruiken. Dit wordt, net als tijdens de testritten met de i3 voor de media, opgenomen in de route. In het gebouw van het experience center worden aan de hand van verschillende workshops en displays onder meer de nieuwe architectuur en de nieuwe motoren onder de loep genomen. Op de baan worden rijproeven uitgevoerd om de kwaliteiten van BMW’s allereerste model met voorwielaandrijving extra uit te lichten.

Het hele evenement duurt acht weken en is bedoeld voor directie en sales managers van de BMW-dealers uit de hele wereld. In totaal zullen daarom drieduizend mensen in en rond Amsterdam met de Active Tourers hun eerste rij-ervaringen opdoen. BMW heeft er 250 exemplaren voor beschikbaar. (HHemmes)

Amsterdam basis wereldwijde dealerintroductie BMW - Automobielmanagement.nl

Amsterdam basis wereldwijde dealerintroductie BMW

BMW heeft voor de tweede keer Nederland gekozen voor eerste rijtests met een nieuw model. Vorig jaar kwamen de internationale media naar Amsterdam voor de i3, nu betreft het de BMW-dealers voor de Active Tourer.

Vanaf medio augustus gaan de dealers vanuit Amsterdam kennismaken met de rijkwaliteiten van de nieuwe 2-Serie Active Tourer. BMW heeft in de eerste plaats gekozen voor een Europese locatie omdat de Europese markt belangrijk is voor het nieuwe model. De positieve ervaringen met de i3 op het gebied van bereikbaarheid en logistiek hebben in de keuze voor Amsterdam een belangrijke rol gespeeld, evenals de mogelijkheid om BMW’s Driving Experience Slotemaker in Zandvoort te gebruiken. Dit wordt, net als tijdens de testritten met de i3 voor de media, opgenomen in de route. In het gebouw van het experience center worden aan de hand van verschillende workshops en displays onder meer de nieuwe architectuur en de nieuwe motoren onder de loep genomen. Op de baan worden rijproeven uitgevoerd om de kwaliteiten van BMW’s allereerste model met voorwielaandrijving extra uit te lichten.

Het hele evenement duurt acht weken en is bedoeld voor directie en sales managers van de BMW-dealers uit de hele wereld. In totaal zullen daarom drieduizend mensen in en rond Amsterdam met de Active Tourers hun eerste rij-ervaringen opdoen. BMW heeft er 250 exemplaren voor beschikbaar. (HHemmes)