Renault Van ’t Klooster krijgt warme douche Tros Radar

Renault-dealer Van ’t Klooster in Leusden is door Tros Radar in het zonnetje gezet met een zogeheten warme douche.

Het bedrijf repareerde kostenloos de auto van een onlangs overleden automobilist. De auto is nu in bezit van zijn dochter. Zij is emotioneel nogal gehecht aan de paarse Renault Twingo, laat zij het consumentenprogramma weten. De Twingo was zijn trots, vertelt zij. "Emotioneel konden we er geen afstand van doen en met volmondige instemming van mijn broers en zussen mocht ik het autootje kopen. Met verdriet maar met een glimlach van herinnering heb ik er (vaak met mijn moeder) trots er in rondgereden." Toen bleek dat er ineens iets helemaal mis was met Pa(ar)’s gebakje, zoals de auto liefkozend wordt genoemd. Zij toog met lood in de  schoenen naar Van ’t Klooster. De veer van de linker veerpoot bleek gebroken, maar het Renault-bedrijf repareerde de auto en monteerde twee nieuwe voorveren – gratis. De erfgename zegt ‘volkomen verbouwereerd’ te zijn en meldde de dealer aan bij Radar om ze hartelijk te bedanken.

 

Reacties

Leuk dat een dealer eens “warm” wordt uitgelicht!
Echter het is gewoon een gele OTS ( gratis recall voor insiders)

Geplaatst door: Johan op

Een aantal jaren geleden is dit onderwerp een keer in Radar besproken,toen kon de consument een voorbeeld brief downloaden. om hier mee hun recht te halen bij Renault Nederland. Dus zo bijzonder is dit niet.

Geplaatst door: Paul op
Renault Van ’t Klooster krijgt warme douche Tros Radar - Automobielmanagement.nl

Renault Van ’t Klooster krijgt warme douche Tros Radar

Renault-dealer Van ’t Klooster in Leusden is door Tros Radar in het zonnetje gezet met een zogeheten warme douche.

Het bedrijf repareerde kostenloos de auto van een onlangs overleden automobilist. De auto is nu in bezit van zijn dochter. Zij is emotioneel nogal gehecht aan de paarse Renault Twingo, laat zij het consumentenprogramma weten. De Twingo was zijn trots, vertelt zij. "Emotioneel konden we er geen afstand van doen en met volmondige instemming van mijn broers en zussen mocht ik het autootje kopen. Met verdriet maar met een glimlach van herinnering heb ik er (vaak met mijn moeder) trots er in rondgereden." Toen bleek dat er ineens iets helemaal mis was met Pa(ar)’s gebakje, zoals de auto liefkozend wordt genoemd. Zij toog met lood in de  schoenen naar Van ’t Klooster. De veer van de linker veerpoot bleek gebroken, maar het Renault-bedrijf repareerde de auto en monteerde twee nieuwe voorveren – gratis. De erfgename zegt ‘volkomen verbouwereerd’ te zijn en meldde de dealer aan bij Radar om ze hartelijk te bedanken.

 

Reacties

Leuk dat een dealer eens “warm” wordt uitgelicht!
Echter het is gewoon een gele OTS ( gratis recall voor insiders)

Geplaatst door: Johan op

Een aantal jaren geleden is dit onderwerp een keer in Radar besproken,toen kon de consument een voorbeeld brief downloaden. om hier mee hun recht te halen bij Renault Nederland. Dus zo bijzonder is dit niet.

Geplaatst door: Paul op