Drie prijzen Mercedes Gomes voor klanttevredenheid

Dealer Gomes Noord-Holland van Mercedes-Benz kreeg onlangs van Mercedes-Benz Nederland drie awards voor klanttevredenheid uitgereikt. Een gouden, een zilveren en een bronzen.

De afdeling sales bestelwagens van de vestiging Gomes Alkmaar won goud. Vestigingsmanager Henk Brijde mocht de prijs in ontvangst nemen. "Deze prijs is voor alle medewerkers, het is de beloning voor hun tomeloze inzet." Het zilver was dit jaar voor vestiging Purmerend op gebied van sales personenwagens en het brons voor sales bestelwagens voor de vestiging Zaandam. De prijzen werden in ontvangt genomen door respectievelijk Marco Reijnders (commercieel directeur personenwagens) en Herman Muller (vestigingsmanager Zaandam).

Algemeen directeur Peter Gomes hecht veel waarde aan de prijzen. "Het is een erkenning van onze klanten en niet van vakgenoten of jury’s. Wij investeren veel om het niveau te halen wat je van een Mercedes-Benz dealer mag verwachten. Ook voor 2011 is klant tevredenheid weer ons belangrijkste speerpunt."

De scores van alle dealers in Nederland zijn dit jaar gestegen en daardoor ligt de lat weer hoger dan voorgaande jaren. Voor Gomes mag 2010 als een succesjaar in de boeken gaan. Na de overname van Centraal in 2009 heeft Gomes efficiencyslagen gemaakt. In een jaar waarin de economie stagnatie kende, groeide Gomes en sloot het jaar af in de plus.

 

 

Reacties

Vandaag even de ABS laten doormeten bij Gomez Beverwijk.
2,5 uur zitten wachten in de showroom eer de auto de werkplaats binnengereden werd.
Na 5 minuten kwam er het bericht dat de meetapparatuur niet standaard op de 220e pastte. Daarom iets meer tijd nodig om via een omweg diagnose te stellen.
Daar ik het wachten zat was, ben ik vertrokken met de afspraak dat ik de auto laat in de middag zou ophalen.
De diagnose die gesteld werd was of olie verversen in het abs systeem, en als dat niet helpt maar de abs pomp vervangen ad. 2500 euro!!
Zoveel is de hele auto niet eens waard. Dus maar gezegd dat ik van reparatie afzag.
Kreeg wel een rekening mee van 225,00 euro,s voor het doormeten!!!!!
Ik zat 2 uur in de showroom te wachten, zag 2-3 verkopers al die tijd niets doen!, ik begrijp nu wie dit moet betalen.
Conclusie: Gomez was voor mij 1 malig en noooooit meer!!
Met vriendelijke groet,
een bezitter van:
mercedes s600l, 230 slk en een 220E.

Geplaatst door: Frank K op
Drie prijzen Mercedes Gomes voor klanttevredenheid - Automobielmanagement.nl

Drie prijzen Mercedes Gomes voor klanttevredenheid

Dealer Gomes Noord-Holland van Mercedes-Benz kreeg onlangs van Mercedes-Benz Nederland drie awards voor klanttevredenheid uitgereikt. Een gouden, een zilveren en een bronzen.

De afdeling sales bestelwagens van de vestiging Gomes Alkmaar won goud. Vestigingsmanager Henk Brijde mocht de prijs in ontvangst nemen. "Deze prijs is voor alle medewerkers, het is de beloning voor hun tomeloze inzet." Het zilver was dit jaar voor vestiging Purmerend op gebied van sales personenwagens en het brons voor sales bestelwagens voor de vestiging Zaandam. De prijzen werden in ontvangt genomen door respectievelijk Marco Reijnders (commercieel directeur personenwagens) en Herman Muller (vestigingsmanager Zaandam).

Algemeen directeur Peter Gomes hecht veel waarde aan de prijzen. "Het is een erkenning van onze klanten en niet van vakgenoten of jury’s. Wij investeren veel om het niveau te halen wat je van een Mercedes-Benz dealer mag verwachten. Ook voor 2011 is klant tevredenheid weer ons belangrijkste speerpunt."

De scores van alle dealers in Nederland zijn dit jaar gestegen en daardoor ligt de lat weer hoger dan voorgaande jaren. Voor Gomes mag 2010 als een succesjaar in de boeken gaan. Na de overname van Centraal in 2009 heeft Gomes efficiencyslagen gemaakt. In een jaar waarin de economie stagnatie kende, groeide Gomes en sloot het jaar af in de plus.

 

 

Reacties

Vandaag even de ABS laten doormeten bij Gomez Beverwijk.
2,5 uur zitten wachten in de showroom eer de auto de werkplaats binnengereden werd.
Na 5 minuten kwam er het bericht dat de meetapparatuur niet standaard op de 220e pastte. Daarom iets meer tijd nodig om via een omweg diagnose te stellen.
Daar ik het wachten zat was, ben ik vertrokken met de afspraak dat ik de auto laat in de middag zou ophalen.
De diagnose die gesteld werd was of olie verversen in het abs systeem, en als dat niet helpt maar de abs pomp vervangen ad. 2500 euro!!
Zoveel is de hele auto niet eens waard. Dus maar gezegd dat ik van reparatie afzag.
Kreeg wel een rekening mee van 225,00 euro,s voor het doormeten!!!!!
Ik zat 2 uur in de showroom te wachten, zag 2-3 verkopers al die tijd niets doen!, ik begrijp nu wie dit moet betalen.
Conclusie: Gomez was voor mij 1 malig en noooooit meer!!
Met vriendelijke groet,
een bezitter van:
mercedes s600l, 230 slk en een 220E.

Geplaatst door: Frank K op