Samenwerking AutoTrack.nl en AutoTaxatie.net

AutoTrack.nl is een samenwerking aangegaan met AutoTaxatie.net. De bedrijven bieden vanaf nu ‘Inruilvoorstel’.

Door middel van Inruilvoorstel krijgen autobedrijven de vraag van de consument binnen en beschikken zij meteen over de beschrijving van de in te ruilen auto, inclusief foto’s. Het autobedrijf doet vervolgens zelf een financieel voorstel.

Daarmee biedt het autobedrijf meer service richting de consument, vindt marketingdirecteur Albertien van der Hoeven van AutoTrack.nl: "Je ziet dat 65 procent van de consumenten die een auto kopen hun auto inruilen. Zij oriënteren zich  voornamelijk ’s avonds en via internet. Met Inruilvoorstel kunnen autobedrijven hier meteen op inspelen, buiten hun openingstijden om." Met Inruilvoorstel beschrijft de consument in zes stappen zijn auto, inclusief zes foto’s en een foto van elke schade. Deze gegevens stuurt hij online naar het autobedrijf waar hij een interessante auto heeft gezien. Het autobedrijf kan nu – door de nauwkeurige beschrijving – een gegrond inruilvoorstel aan de consument retourneren.

Nils van der Veen, commercieel directeur bij AutoTaxatie.net: "Tweehonderd van de autobedrijven die nu al gebruikmaken van onze Inruilmodule, hebben die nu gekoppeld aan Inruilvoorstel op AutoTrack.nl. Dit bewijst de kracht van de samenwerking tussen AutoTrack.nl en AutoTaxatie.net." Van der Hoeven: "Voordeel voor het autobedrijf is dat hij op eenvoudige wijze de openingstijden van de showroom kan verruimen. Daarnaast ontvangt het autobedrijf op een overzichtelijke manier alle aanvragen via de website van AutoTaxatie.net en kan hij direct zelf met de consument communiceren."

 

 

Reacties

Autotrack zou er goed aan doen om beter samen te werken met de autobedrijven zelf, door een werkende link toe te laten in het veld bijzonderheden.

Een video bij de auto plaatsen is nu niet mogelijk. De inruilmodule hebben wij al op onze site. Deze dienst gaat ons geld kosten. Het lijkt erop dat Autotrack
de consument niet wil doorsturen naar de website van het autobedrijf, om zodoende zelf autoverzekeringen en offerteaanvragen te verkopen.

Het aantal klikken van autotrack naar onze website is de laatste tijd flink afgenomen.

Wat gaat de volgende stap worden ? betalen voor de naam en telefoonnummer waar de auto staat ?

Geplaatst door: kees op

@Kees
Beste Kees, bestaande klant van AutoTaxatie.net die reeds beschikken over een InruilModule, hebben de mogelijkheid om zónder kosten gebruik te maken van de ‘inruilleads’ vanuit AutoTrack. Geen extra kosten dus!

Geplaatst door: Floris Valk op
Samenwerking AutoTrack.nl en AutoTaxatie.net - Automobielmanagement.nl

Samenwerking AutoTrack.nl en AutoTaxatie.net

AutoTrack.nl is een samenwerking aangegaan met AutoTaxatie.net. De bedrijven bieden vanaf nu ‘Inruilvoorstel’.

Door middel van Inruilvoorstel krijgen autobedrijven de vraag van de consument binnen en beschikken zij meteen over de beschrijving van de in te ruilen auto, inclusief foto’s. Het autobedrijf doet vervolgens zelf een financieel voorstel.

Daarmee biedt het autobedrijf meer service richting de consument, vindt marketingdirecteur Albertien van der Hoeven van AutoTrack.nl: "Je ziet dat 65 procent van de consumenten die een auto kopen hun auto inruilen. Zij oriënteren zich  voornamelijk ’s avonds en via internet. Met Inruilvoorstel kunnen autobedrijven hier meteen op inspelen, buiten hun openingstijden om." Met Inruilvoorstel beschrijft de consument in zes stappen zijn auto, inclusief zes foto’s en een foto van elke schade. Deze gegevens stuurt hij online naar het autobedrijf waar hij een interessante auto heeft gezien. Het autobedrijf kan nu – door de nauwkeurige beschrijving – een gegrond inruilvoorstel aan de consument retourneren.

Nils van der Veen, commercieel directeur bij AutoTaxatie.net: "Tweehonderd van de autobedrijven die nu al gebruikmaken van onze Inruilmodule, hebben die nu gekoppeld aan Inruilvoorstel op AutoTrack.nl. Dit bewijst de kracht van de samenwerking tussen AutoTrack.nl en AutoTaxatie.net." Van der Hoeven: "Voordeel voor het autobedrijf is dat hij op eenvoudige wijze de openingstijden van de showroom kan verruimen. Daarnaast ontvangt het autobedrijf op een overzichtelijke manier alle aanvragen via de website van AutoTaxatie.net en kan hij direct zelf met de consument communiceren."

 

 

Reacties

Autotrack zou er goed aan doen om beter samen te werken met de autobedrijven zelf, door een werkende link toe te laten in het veld bijzonderheden.

Een video bij de auto plaatsen is nu niet mogelijk. De inruilmodule hebben wij al op onze site. Deze dienst gaat ons geld kosten. Het lijkt erop dat Autotrack
de consument niet wil doorsturen naar de website van het autobedrijf, om zodoende zelf autoverzekeringen en offerteaanvragen te verkopen.

Het aantal klikken van autotrack naar onze website is de laatste tijd flink afgenomen.

Wat gaat de volgende stap worden ? betalen voor de naam en telefoonnummer waar de auto staat ?

Geplaatst door: kees op

@Kees
Beste Kees, bestaande klant van AutoTaxatie.net die reeds beschikken over een InruilModule, hebben de mogelijkheid om zónder kosten gebruik te maken van de ‘inruilleads’ vanuit AutoTrack. Geen extra kosten dus!

Geplaatst door: Floris Valk op