AM-poll: consument beknibbelt op onderhoud

De consument gaat in het economisch zware jaar 2012 beknibbelen op reparatie en onderhoud van zijn auto.

Die verwachting spreken de meeste stemmers uit op de online-poll van Automobiel Management. Van de 424 stemmers was zeventig procent het eens met de stelling ‘consument beknibbelt op reparatie en onderhoud’. Dertig procent was het ermee oneens. Opvallend: voor het eerst sinds AM begon met deze barometer in de branche opteerde nul procent voor ‘geen mening’. Kennelijk verdeelt de recessie de stemmers in twee duidelijke kampen.

Onze nieuwe poll is gewijd aan de recente overname van het failliete Hessing door Louwman. Passen de topmerken die Hessing voerde eigenlijk wel bij de (veelal) volumemerken van Louwman? We horen het graag van u.

Reacties

Dan wordt 2012 het jaar om te gaan repareren met originele gebruikte onderdelen. Goed voor de beurs,het milieu en duurzaam verantwoord.

Geplaatst door: Gerry Bras Brabebo op

Gebruikte onderdelen, hebben we het al eerder over gehad. Op zich prima, maar wel even checken hoe het dan zit met de garantie hierop. Anders wordt het ergernis en/of duurkoop.

Geplaatst door: Monique Bakx op

Hoezo gebruikte onderdelen, gewoon nieuwe Requal onderdelen aanbieden en niet bang zijn dat je daar te weinig aan verdient. Orginele onderdelen zijn gemiddeld 50% duurder voor de consument, wil de klant helpen? Geef hem dan een offerte van een A merk en Requal als alternatief, grote kans dat je klus krijgt, klant blij werkplaats blij.
Mijn vader zei altijd, als je het onderste uit de kan wil krijg je het deksel op je neus.

Geplaatst door: Chris Govers op

Duidelijke afspraken met de klant maken,120% service verlenen en het beste jongentje van de klas blijven en beloftes na komen dan gaat ook 2012 lukken

Geplaatst door: AVA AUTO´S TWENTE op
AM-poll: consument beknibbelt op onderhoud - Automobielmanagement.nl

AM-poll: consument beknibbelt op onderhoud

De consument gaat in het economisch zware jaar 2012 beknibbelen op reparatie en onderhoud van zijn auto.

Die verwachting spreken de meeste stemmers uit op de online-poll van Automobiel Management. Van de 424 stemmers was zeventig procent het eens met de stelling ‘consument beknibbelt op reparatie en onderhoud’. Dertig procent was het ermee oneens. Opvallend: voor het eerst sinds AM begon met deze barometer in de branche opteerde nul procent voor ‘geen mening’. Kennelijk verdeelt de recessie de stemmers in twee duidelijke kampen.

Onze nieuwe poll is gewijd aan de recente overname van het failliete Hessing door Louwman. Passen de topmerken die Hessing voerde eigenlijk wel bij de (veelal) volumemerken van Louwman? We horen het graag van u.

Reacties

Dan wordt 2012 het jaar om te gaan repareren met originele gebruikte onderdelen. Goed voor de beurs,het milieu en duurzaam verantwoord.

Geplaatst door: Gerry Bras Brabebo op

Gebruikte onderdelen, hebben we het al eerder over gehad. Op zich prima, maar wel even checken hoe het dan zit met de garantie hierop. Anders wordt het ergernis en/of duurkoop.

Geplaatst door: Monique Bakx op

Hoezo gebruikte onderdelen, gewoon nieuwe Requal onderdelen aanbieden en niet bang zijn dat je daar te weinig aan verdient. Orginele onderdelen zijn gemiddeld 50% duurder voor de consument, wil de klant helpen? Geef hem dan een offerte van een A merk en Requal als alternatief, grote kans dat je klus krijgt, klant blij werkplaats blij.
Mijn vader zei altijd, als je het onderste uit de kan wil krijg je het deksel op je neus.

Geplaatst door: Chris Govers op

Duidelijke afspraken met de klant maken,120% service verlenen en het beste jongentje van de klas blijven en beloftes na komen dan gaat ook 2012 lukken

Geplaatst door: AVA AUTO´S TWENTE op