Jeroen van de Braak van RAI- afdeling Auto’s zal op de beurs in Venray zijn licht laten schijnen over de toekomst van de aftermarket, misschien wel het allerbelangrijkste item voor de autowereld in de komende twee, drie jaar.
Hij wordt vooraf gegaan door Clem Dickmann, bedrijfseconoom en strategisch marketeer en oprichter van het consultantsbureau Aumacon. Hij zal zijn visie geven op de autowereld aan de hand van uniek, door hem verzameld en geïnterpreteerd cijfermateriaal. Dickmann kent de automotive sector als geen ander en heeft in verleden onder meer gewerkt als directeur van een autoimporteur. De derde spreker is Henk Meijerink van Mybusinessmedia, uitgever van een groot aantal vakbladen waaronder Automobiel Management. Meijerink zal tekst en uitleg geven over de kracht van zoekmachinemarketing, een relatief nieuw onderdeel van het marketingvak dat sterk aan belang toeneemt. U kunt zich hier gratis aanmelden
Programma 12 december
12.25 uur: Ontvangst met koffie/thee
13.15 uur: 1e spreker Henk Meijerink
13.50 uur: 2e spreker Clem Dickmann
14.20 uur: 3e spreker Jeroen van der Braak
14.45 uur: Afsluiting met drankje en bezoek aan de beurs Auto Professioneel &
Schadeherstel