AM van start met social media in de autobranche

Met bijna dertig branchegenoten die meer willen weten over het effectief gebruik van social media in de autobranche ging vanochtend de AM-cursus in Nieuwegein van start. De cursus staat onder leiding van social media-specialist Frans Hoyer.

Deelnemers leren in één dag hoe ze meer omzet kunnen genereren door effectief gebruik van Facebook, LinkedIn en Twitter. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer ‘Social Media als verlengstuk van marketingstrategie’ en ‘webcare’ en ‘contentmarketing’.

Gezien de belangstelling en het beperkte aantal plekken zal de cursus dit jaar nogmaals plaatsvinden.

AM van start met social media in de autobranche - Automobielmanagement.nl

AM van start met social media in de autobranche

Met bijna dertig branchegenoten die meer willen weten over het effectief gebruik van social media in de autobranche ging vanochtend de AM-cursus in Nieuwegein van start. De cursus staat onder leiding van social media-specialist Frans Hoyer.

Deelnemers leren in één dag hoe ze meer omzet kunnen genereren door effectief gebruik van Facebook, LinkedIn en Twitter. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder meer ‘Social Media als verlengstuk van marketingstrategie’ en ‘webcare’ en ‘contentmarketing’.

Gezien de belangstelling en het beperkte aantal plekken zal de cursus dit jaar nogmaals plaatsvinden.