Naar de Formule 1 met Denso

In samenwerking met importeur Havam start toeleverancier Denso in Nederland een Formule 1-campagne. Die moet helpen de naamsbekendheid van het merk op te krikken.

Denso is technisch partner en sponsor van het (dit seizoen succesvolle) Toyota Formule 1 team. De aanstaande campagne voor de aftermarket speelt hierop in. Tot de prijzen behoren VIP-arrangementen tijdens het F1-weekeinde op Spa-Francorchamps of een bezoek aan het Toyota F1-team in Keulen. De winnaars die naar Spa gaan staat iets heel bijzonders te wachten, aldus sales executive Frank Toebes van Denso Europe. “Onze gasten krijgen een pits- en paddocktour en een ‘meet and greet’ met Ralf Schumacher en Jarno Trulli.” Denso is de op twee na grootste toeleverancier voor de auto-industrie. Toebes erkent dat de bekendheid van de aftermarket-activiteiten hierbij achterblijven. Denso wil meer van zich laten horen. Automobiel Management was een en al oor. In het komende nummer leest u er alles over.

Naar de Formule 1 met Denso - Automobielmanagement.nl

Naar de Formule 1 met Denso

In samenwerking met importeur Havam start toeleverancier Denso in Nederland een Formule 1-campagne. Die moet helpen de naamsbekendheid van het merk op te krikken.

Denso is technisch partner en sponsor van het (dit seizoen succesvolle) Toyota Formule 1 team. De aanstaande campagne voor de aftermarket speelt hierop in. Tot de prijzen behoren VIP-arrangementen tijdens het F1-weekeinde op Spa-Francorchamps of een bezoek aan het Toyota F1-team in Keulen. De winnaars die naar Spa gaan staat iets heel bijzonders te wachten, aldus sales executive Frank Toebes van Denso Europe. “Onze gasten krijgen een pits- en paddocktour en een ‘meet and greet’ met Ralf Schumacher en Jarno Trulli.” Denso is de op twee na grootste toeleverancier voor de auto-industrie. Toebes erkent dat de bekendheid van de aftermarket-activiteiten hierbij achterblijven. Denso wil meer van zich laten horen. Automobiel Management was een en al oor. In het komende nummer leest u er alles over.