Inmiddels vervult hij sinds januari 2020 de rol van Service Manager waarin hij onder andere verantwoordelijk is voor de afdelingen techniek, garantie, klantenservice en technische trainingen. Zo heeft hij bijvoorbeeld samen met trainingsinstituut Innovam de Ford Training Academy opnieuw vormgegeven en gecentraliseerd.
Ruime ervaring
Van der Meer heeft ruime ervaring in de automotive meldt Ford Nederland, en is in diverse managementfuncties actief geweest. Zo is hij voor zijn loopbaan bij Ford sinds 2013 werkzaam geweest als Aftersales Manager binnen de Pala Group (BMW & MINI). “Ik heb enorm veel zin in deze nieuwe uitdaging en kijk er naar uit om samen met collega’s en onze dealers te werken aan het Ford+ plan voor aftersales. Hierbij spelen connectiviteit, langdurige klantrelaties en natuurlijk ook elektrificatie een ontzettend belangrijke rol. De ervaring die ik eerder heb opgedaan binnen het dealerbedrijf komt hierbij goed van pas,” laat hij zelf weten.
Lees ook:
Ford: uitval van bedrijfsauto’s kan met 60 procent worden teruggebracht