BMW zet social media in voor promotie [mét filmpje]

Gisteravond was na vier jaar weer een reclame van BMW op de televisie te zien. Het ging om een commercial van de nieuwe “Plezier heeft de toekomst”-campagne.

Nieuw voor BMW is dat het filmpje al vanaf zondagavond op YouTube te zien was en gepromoot werd via Twitter. Ook de Duitse autofabrikant kan dus blijkbaar niet meer om de social media heen. BMW probeert zo op speelse wijze de consumenten en fans online voor zich te winnen, concludeert de weblog van het Tijdschrift voor Marketing, Molblog.

BMW zet social media in voor promotie [mét filmpje] - Automobielmanagement.nl

BMW zet social media in voor promotie [mét filmpje]

Gisteravond was na vier jaar weer een reclame van BMW op de televisie te zien. Het ging om een commercial van de nieuwe “Plezier heeft de toekomst”-campagne.

Nieuw voor BMW is dat het filmpje al vanaf zondagavond op YouTube te zien was en gepromoot werd via Twitter. Ook de Duitse autofabrikant kan dus blijkbaar niet meer om de social media heen. BMW probeert zo op speelse wijze de consumenten en fans online voor zich te winnen, concludeert de weblog van het Tijdschrift voor Marketing, Molblog.