Campagne 200 jaar Peugeot van start

In 1810 bouwden de broers Jean-Pierre en Jean-Frédéric Peugeot een molen om tot een staalgieterij en zaagbladenfabriek en richtten zij de onderneming Peugeot Frères op. Dat betekent dat Peugeot tweehonderd jaar bestaat en dus wordt er ‘getrakteerd’ met aanbiedingen.

Onder het motto ‘Wie jarig is trakteert’ is vanaf 1 oktober is een landelijke campagne van start gegaan met actiemodellen en promoties op bijna alle modellen binnen het Peugeot-gamma. Het gaat exclusieve jubileumuitvoeringen, speciale leaseaanbiedingen of speciale bedrijfsauto’s. De verschillende acties lopen tot en met 31 december 2010.

 

De aftrap van deze campagne ter gelegenheid van het 200-jarig bestaan werd verricht door Olivier Mornet, algemeen directeur Peugeot Nederland en Lex Reijnen, de voorzitter van de salescommissie van de Peugeot dealervereniging.

 

Campagne 200 jaar Peugeot van start - Automobielmanagement.nl

Campagne 200 jaar Peugeot van start

In 1810 bouwden de broers Jean-Pierre en Jean-Frédéric Peugeot een molen om tot een staalgieterij en zaagbladenfabriek en richtten zij de onderneming Peugeot Frères op. Dat betekent dat Peugeot tweehonderd jaar bestaat en dus wordt er ‘getrakteerd’ met aanbiedingen.

Onder het motto ‘Wie jarig is trakteert’ is vanaf 1 oktober is een landelijke campagne van start gegaan met actiemodellen en promoties op bijna alle modellen binnen het Peugeot-gamma. Het gaat exclusieve jubileumuitvoeringen, speciale leaseaanbiedingen of speciale bedrijfsauto’s. De verschillende acties lopen tot en met 31 december 2010.

 

De aftrap van deze campagne ter gelegenheid van het 200-jarig bestaan werd verricht door Olivier Mornet, algemeen directeur Peugeot Nederland en Lex Reijnen, de voorzitter van de salescommissie van de Peugeot dealervereniging.