NRF productassortiment bereikt 9.000 referenties

brand story

NRF heeft een productassortiment dat continu wordt uitgebreid. Een toegewijd productmanagement team bepaalt dagelijks welke onderdelen aan het assortiment kunnen worden toegevoegd. En met resultaat. NRF heeft nu meer dan 9.000 referenties in het assortiment!

Naast het toevoegen van artikelen aan het huidige assortiment motorkoeling en airconditioning, introduceert NRF ook nieuwe productgroepen. Twee productgroepen die vorig jaar zijn gelanceerd zijn Expansievaten en Elektrische waterpompen. En er komt nog meer aan. NRF is nu bezig met de voorbereidingen voor de lancering van alweer een nieuwe productgroep.

Michal Mieczkowski, Productmanager Aftermarket: “Door ons aanbod uit te breiden, bewegen we mee met de marktvraag. NRF wil een one-stop leverancier zijn door een compleet assortiment aan te bieden. Een goed voorbeeld hiervan is dat we ook onderdelen voor elektrische voertuigen aanbieden en dit aanbod snel uitbreiden.”

NRF productassortiment bereikt 9.000 referenties - Automobielmanagement.nl

NRF productassortiment bereikt 9.000 referenties

brand story

NRF heeft een productassortiment dat continu wordt uitgebreid. Een toegewijd productmanagement team bepaalt dagelijks welke onderdelen aan het assortiment kunnen worden toegevoegd. En met resultaat. NRF heeft nu meer dan 9.000 referenties in het assortiment!

Naast het toevoegen van artikelen aan het huidige assortiment motorkoeling en airconditioning, introduceert NRF ook nieuwe productgroepen. Twee productgroepen die vorig jaar zijn gelanceerd zijn Expansievaten en Elektrische waterpompen. En er komt nog meer aan. NRF is nu bezig met de voorbereidingen voor de lancering van alweer een nieuwe productgroep.

Michal Mieczkowski, Productmanager Aftermarket: “Door ons aanbod uit te breiden, bewegen we mee met de marktvraag. NRF wil een one-stop leverancier zijn door een compleet assortiment aan te bieden. Een goed voorbeeld hiervan is dat we ook onderdelen voor elektrische voertuigen aanbieden en dit aanbod snel uitbreiden.”