AA-team: ‘Na Nederland nu naar België’

brand story

‘Houdt me op de weg bij pech’ is de slogan van het AA-team en pechhulp kent nou eenmaal geen grenzen. Dat is de reden dat het AA-team uit Hellevoetsluis zich nu ook gaat begeven op de Belgische markt.

Op de AutoTechnica BeNeLux te Brussel wordt het startschot gegeven voor de campagne om de Belgische automotive ondernemers ervan te overtuigen om in geval van een met pech gestrande auto, gebruik te maken van de bemiddeling door het AA-team. Een gegarandeerde, professionele hulpverlening in samenwerking met lokale ondernemers is de boodschap die gaat worden gecommuniceerd op de AutoTechnica BeNeLux, die van 27 tot en met 30 maart wordt georganiseerd. De doelgroepen waarop het AA-team zich richt zijn de fleetowners en de transportsector, de groep groothandelaren en autodealers, de groep van schadeherstelbedrijven en de groep van onafhankelijke garages en uitbaters van tankstations.

Pechhulp

Directeur Marry Kwekel: “65 procent van de aanwezige bedrijven heeft belang bij onze pechhulp. Het grote potentieel van de aanwezigen was voor ons maatgevend om te kiezen voor AutoTechnika Brussel. Stel je eens voor hoeveel bezoeken een vertegenwoordiger moet brengen om hetzelfde aantal contacten te maken. Zelfs met de locatie op de beurs hebben we geluk. Onze stand bevindt zich op een kruising waarbij onze overbuurman vrijwel alle garagehouders uit België heeft uitgenodigd om hun 100-jarig bestaan te vieren. Precies onze doelgroep! Ze hoeven alleen maar even het gangpad over te steken.” Positieve woorden van Marry Kwekel over AA-team’s nieuwste initiatief, het veroveren van de Belgische markt.

AA-team: ‘Na Nederland nu naar België’ - Automobielmanagement.nl

AA-team: ‘Na Nederland nu naar België’

brand story

‘Houdt me op de weg bij pech’ is de slogan van het AA-team en pechhulp kent nou eenmaal geen grenzen. Dat is de reden dat het AA-team uit Hellevoetsluis zich nu ook gaat begeven op de Belgische markt.

Op de AutoTechnica BeNeLux te Brussel wordt het startschot gegeven voor de campagne om de Belgische automotive ondernemers ervan te overtuigen om in geval van een met pech gestrande auto, gebruik te maken van de bemiddeling door het AA-team. Een gegarandeerde, professionele hulpverlening in samenwerking met lokale ondernemers is de boodschap die gaat worden gecommuniceerd op de AutoTechnica BeNeLux, die van 27 tot en met 30 maart wordt georganiseerd. De doelgroepen waarop het AA-team zich richt zijn de fleetowners en de transportsector, de groep groothandelaren en autodealers, de groep van schadeherstelbedrijven en de groep van onafhankelijke garages en uitbaters van tankstations.

Pechhulp

Directeur Marry Kwekel: “65 procent van de aanwezige bedrijven heeft belang bij onze pechhulp. Het grote potentieel van de aanwezigen was voor ons maatgevend om te kiezen voor AutoTechnika Brussel. Stel je eens voor hoeveel bezoeken een vertegenwoordiger moet brengen om hetzelfde aantal contacten te maken. Zelfs met de locatie op de beurs hebben we geluk. Onze stand bevindt zich op een kruising waarbij onze overbuurman vrijwel alle garagehouders uit België heeft uitgenodigd om hun 100-jarig bestaan te vieren. Precies onze doelgroep! Ze hoeven alleen maar even het gangpad over te steken.” Positieve woorden van Marry Kwekel over AA-team’s nieuwste initiatief, het veroveren van de Belgische markt.