Suzuki-dealer krijgt nieuwe huisstijl

De ruim 120 Nederlandse Suzuki-vestigingen worden de komende drie jaren voorzien van een nieuwe huisstijl.

De merkelementen, zoals zuilen, bewegwijzering en lichtreclame, worden daarbij compleet vernieuwd. Dat moet aansluiten op de nieuwe merkwaarden van Suzuki. Die zijn: straightforward, value, sporty en spirit. De restylingsoperatie begint eind deze maand en NykampNyboer begeleidt het project. Suzuki heeft gekozen voor een pragmatische en kosteneffectieve aanpak die past bij het merk en haar dealernetwerk. NykampNyboer heeft in de voorbereidende fase verbeteringen en vereenvoudigingen toegepast in zowel het ontwerp als de materiaalkeuze van de verschillende merkelementen. Hierdoor zijn deze elementen duurzamer geworden en kunnen ze tegen lagere kosten worden geproduceerd met behoud van de merkuitstraling. (bron: adformatie)

 

Suzuki-dealer krijgt nieuwe huisstijl - Automobielmanagement.nl

Suzuki-dealer krijgt nieuwe huisstijl

De ruim 120 Nederlandse Suzuki-vestigingen worden de komende drie jaren voorzien van een nieuwe huisstijl.

De merkelementen, zoals zuilen, bewegwijzering en lichtreclame, worden daarbij compleet vernieuwd. Dat moet aansluiten op de nieuwe merkwaarden van Suzuki. Die zijn: straightforward, value, sporty en spirit. De restylingsoperatie begint eind deze maand en NykampNyboer begeleidt het project. Suzuki heeft gekozen voor een pragmatische en kosteneffectieve aanpak die past bij het merk en haar dealernetwerk. NykampNyboer heeft in de voorbereidende fase verbeteringen en vereenvoudigingen toegepast in zowel het ontwerp als de materiaalkeuze van de verschillende merkelementen. Hierdoor zijn deze elementen duurzamer geworden en kunnen ze tegen lagere kosten worden geproduceerd met behoud van de merkuitstraling. (bron: adformatie)