Mediahuis heeft als aandeelhouder van Automotive MediaVentions besloten om de activiteiten van Autocircuit onder te brengen bij AMV. Dit is op zijn beurt een joint venture van DPG Media en Mediahuis met merken als Gaspedaal, AutoTrack en AutoWereld. Rico van der Vies, Commercieel Directeur Automotive MediaVentions: “Met het onderbrengen van Autocircuit onder AutoTrack voegen we additioneel online bereik in Noord-Nederland toe.”

Noordelijke occasions

Marc Reineman, Sales director NDC mediagroep: “Steeds meer autobedrijven delen via Autocircuit hun aanbod met de noorderling. NDC mediagroep is nu één bedrijf geworden met Mediahuis. Om nog meer te kunnen bieden – zowel aan autobedrijven als aan consumenten – brengen we Autocircuit onder bij AutoTrack. Door deze samenvoeging groeit het aanbod van AutoTrack nog verder met veel noordelijke occasions.”

Lees ook:
AutoTrack introduceert 360 graden-fotografie

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding