Autotaalglas introduceert Glasscan

Autotaalglas introduceert de Glasscan, een hulpmiddel dat de kosten voor autoruitschade moet helpen beheersen en waar mogelijk onnodig hoge schadelast voorkomt.

De Glasscan brengt digitaal en realtime ruitschades eenvoudig in beeld. Dat maakt de inzet van schade-experts voor deze relatief kleine schades overbodig. Ook hebben verzekeraars volgens Autotaalglas zowel voor- als achteraf bewijsvoering voor de uitkering van herstelkosten. Het spits wordt afgebeten door de Achmea Groep (Centraal Beheer Achmea, Interpolis, FBTO en Avéro Achmea). Henk Kooijman, directeur van Autotaalglas: “Van verzekeraars kregen wij signalen dat ze behoefte hadden aan bewijsvoering. Glasscan is voor onze klanten, met name voor verzekeraars en leasemaatschappijen, een goed hulpmiddel.” Glasscan is volgens Kooijman bovendien een instrument om binnen de autobranche het kaf van het koren te scheiden. “Mensen die hun autoruit laten repareren door reparateurs op parkeerplaatsen bij bouwmarkten zullen naar verwachting nog meer problemen krijgen om hun factuur door de verzekeraars betaald te krijgen.“ Glasscan wordt gebruikt in alle 51 vestigingen van Autotaalglas.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Autotaalglas introduceert Glasscan - Automobielmanagement.nl

Autotaalglas introduceert Glasscan

Autotaalglas introduceert de Glasscan, een hulpmiddel dat de kosten voor autoruitschade moet helpen beheersen en waar mogelijk onnodig hoge schadelast voorkomt.

De Glasscan brengt digitaal en realtime ruitschades eenvoudig in beeld. Dat maakt de inzet van schade-experts voor deze relatief kleine schades overbodig. Ook hebben verzekeraars volgens Autotaalglas zowel voor- als achteraf bewijsvoering voor de uitkering van herstelkosten. Het spits wordt afgebeten door de Achmea Groep (Centraal Beheer Achmea, Interpolis, FBTO en Avéro Achmea). Henk Kooijman, directeur van Autotaalglas: “Van verzekeraars kregen wij signalen dat ze behoefte hadden aan bewijsvoering. Glasscan is voor onze klanten, met name voor verzekeraars en leasemaatschappijen, een goed hulpmiddel.” Glasscan is volgens Kooijman bovendien een instrument om binnen de autobranche het kaf van het koren te scheiden. “Mensen die hun autoruit laten repareren door reparateurs op parkeerplaatsen bij bouwmarkten zullen naar verwachting nog meer problemen krijgen om hun factuur door de verzekeraars betaald te krijgen.“ Glasscan wordt gebruikt in alle 51 vestigingen van Autotaalglas.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding