Zijn nieuwe onderneming adviseert zowel op B2B-vlak als op B2C-vlak. Kennisterreinen zijn algemeen, logistiek en supply chain management, alsmede de distributie van auto-onderdelen en accessoires. Tot de dienstverlening behoort ook assistentie bij marketing en conceptontwikkeling. Daarmee biedt het bedrijf naar eigen zeggen de "spreekwoordelijke ‘spiegel’ aan, waar de automotive aftermarket in het MKB behoefte aan blijkt te hebben".

Het consultancybedrijf beschikt over een netwerk van gespecialiseerde, zelfstandige automotive aftermarket adviseurs. De 37-jarige Greijn heeft sinds 1995 diverse management- en commerciële functies bekleed in de automotive sector. Zijn kerncompetenties liggen hoofdzakelijk in strategie- en conceptontwikkeling, (her)structurering van organisaties, marketing en sales. Greijn vertrok medio maart als adjunct-directeur bij AutoDistribution Nederland, na een dienstverband van 7,5 jaar.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding