De visie van Heuver Bandengroothandel voor de komende jaren zet een nog intensiever klantcontact centraal. Marketing, communicatie en klantgerichtheid zijn de pijlers waarmee Heuver het verschil wil maken. Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel: "Om succesvol te zijn, moeten we intern het verschil maken. Dus herijkten we onze organisatie. Eén van de speerpunten is nog intenser klantcontact via specifieke landenteams. Daarin gaat Maureen Voortman een belangrijke rol spelen. Anderzijds willen we extern extra aan de weg timmeren; voor de groothandel en voor onze Profile Tyrecenters. Met Dewy Mulder als onze nieuwe marketing manager kunnen we ook die beide trajecten volle aandacht geven. Dewy brengt veelzijdige marketingkennis op B-t-B en B-t-C gebied mee. Daarmee zetten we internationaal, nationaal én regionaal de volgende stap qua zichtbaarheid en aanwezigheid."

Dewy Mulder: "Heuver’s visie om de klantgerichtheid centraal te stellen, was één van de redenen de functie te aanvaarden. Plus dat Heuver bouwt aan een krachtig MVO-beleid en een een warm en transparant familiebedrijf is, met korte lijnen. Mijn functie kent vele uitdagingen, maar ik borduur eerst voort op wat al succesvol is ontwikkeld. De combinatie van de internationale groothandel en de regionale Profile Tyrecenters, maakt de functie heel gevarieerd. Daar kan ik mijn B-t-B- en B-t-C-kennis perfect in kwijt. De komende maanden wil ik zoveel mogelijk mensen ontmoeten en nieuwe kansen inventariseren om Heuver effectief voor het voetlicht te brengen."

Dewy Mulder rondde op de universiteit in Zweden de studies International Marketing en Strategic Management & Leadership succesvol af, met als specialisatie Duurzaamheid & MVO.  Zij heeft ervaring in onder andere de retail- en de automotive branche.