Directeur Tim Koopmans van BBat: "Wij zien dat de automotive sector in het algemeen steeds meer moeite heeft met prospecteren voor zowel sales- als aftersalesactiviteiten. Met name de ontkoppeling van kenteken- en naw-informatie is een aderlating voor de branche geweest. Bovendien heeft de branche moeite met klantloyaliteit door onvoldoende in te haken op de beleving en de werkelijke behoefte van de klant. A2SP is voor ons de onderscheidende partner. Wij gaan onze databases en jarenlange expertise van online prospecting koppelen aan de databases van A2SP."

Directeur Jasper Steffens van A2SP: "BBat is goed in online marketing en heeft veel automotive ervaring. Wij zijn zeer content met de creatieve kansen om ons in gezamenlijkheid te onderscheiden. Het past vervolgens helemaal in de tijdgeest dat wij klanten ‘performance based’ laten afrekenen: geen kosten zonder omzet en bijbehorend resultaat.

A2SP levert informatie en -communicatiediensten voor de autobranche. Het bedrijf is sinds 2001 actief in deze markt. Behalve communicatiediensten van RDW biedt A2SP inmiddels diverse ondersteunende diensten voor onder meer autobedrijven, verzekeringsmaatschappijen en tweewielerbedrijven. Verder exploiteert A2SP twee websites, namelijk Autoafspraak.nl (een website om consumenten online in contact te brengen met het garagebedrijf) en Autocheck.nl. Dat is een website om consumenten inzicht te verschaffen in de historie en waardebepaling van een voertuig. BBat is een fullservice online marketingbureau gespecialiseerd in het leveren van adressen van geïnteresseerden en/of kopers van producten of diensten, zowel BtC als BtB aan opdrachtgevers en/of hun callcenters.