Website nieuweautokopen.nl dankt zijn plek op de Challenger-lijst van Sprout aan goede bedrijfsresultaten en onderscheidende karakter. Dit jaar denkt de website vijf- tot zevenhonderd nieuwe auto’s te verkopen.   

 

Sprout, een tijdschrift dat is gericht op jonge ondernemers, heeft bij zijn jaarlijkse Challenger-verkiezing de autowebwinkel Nieuweautokopen.nl op zijn lijst van vijftig Challengers gezet. In het overzicht staan alleen jonge bedrijven die zich weten te onderscheiden en ook nog eens goede financiële resultaten presenteren.

Elk jaar heeft het ondernemersblad Sprout zijn verkiezing van Challenger van het Jaar. Een Challenger is een bedrijf dat met ‘vooruitdenkende ideeën en onderscheidende aanpak’ snel een vaste plek in het bedrijfsleven heeft weten te verwerven en zijn flexibiliteit en onderscheidende vermogen ook nog eens weet te koppelen aan prima groeicijfers en omzet. Nieuweautokopen.nl werd door het blad gespot en staat dit jaar op de door het blad samengestelde lijst van vijftig Challengers.

 

Nieuweautokopen.nl startte vijf jaar geleden als eerste autowebwinkel van Nederland. "Inmiddels zijn we aangesloten bij Bovag en de Thuiswinkel-organisatie. Dagelijks vragen zo’n 750 potentiële kopers een offerte aan voor een nieuwe auto. Dit jaar verwacht ik met nieuweauttokopen.nl tussen de vijfhonderd en zevenhonderd nieuwe auto’s te verkopen", aldus Paul de Vries.