FleetSelect is marktleider in online autoveilingen. Een kleine drieduizend kopende autobedrijven zijn aangesloten. Dat zijn voornamelijk dealers, universelen of merkspecialisten. Ruim tachtig procent van het aanbod gaat naar deze bedrijven die dicht bij de particulier staan. Naar de handel gaat ongeveer achttien procent van het aanbod. Handelaren komen er bij FleetSelect dus wel degelijk nog aan te pas, ook bij de Bochane Groep. Ook al heeft die besloten geen handelaren meer toe te laten op de vestigingen van de groep. De professionele handel moet zich nu wenden tot de online autoveilingen van de dealerholding.
Meer hierover in de eindejaarsspecial Oliebollen 2010 van 17 december.
Dit is niet goed voor deze dealer. Je hebt de handel en de gunning nodig om zaken ten kunnen doen.
Dit kost orders voor deze dealer. Ben het helemaal met Theo eens.
Noodsprongen bij Bochane.
Wie stelt er nu de handelsprijzen vast?
Nu worden de XXL Horloges en de glimmende puntschoenen van de ijdele heren verkoopleiders en verkopers ook niet meer zo gemakkelijk aangeschaft.
het is een citaat, maar ik zeg nog niet van wie 😉
hartelijke groet en fijne feestdagen.
Renault Dealer Stam veilt al jaren al zijn auto’s!Dus de revolutie is al even in gang lijkt me.
volgens mij is er maar 1 partij die hier gelukkig van wordt..:-) of niet FS
eindelijk een goede structuur, heeft Bochane alleen maar voordeel van en dus ook het persooneel wat er werkt, ook wij gaan op die toer
Helaas voor de heren verkopers, was best makkelijk om een order te sluiten zelfs als het een keer moest met 250,– extra, hoe gaat men om met de kosten van het veilen en de tijd dat het kost om een auto in te brengen.
Ik vindt het een gemiste kans… ik vrees dat het ze op den duur veel orders zal gaan schelen.
En wel handelsbiedingen opvragen door de telefoon “aan de handelaar”? Of hebben de heren nu zelf verstand gekregen van de handelswaarde van auto’s die ze mogen inruilen? Succes beste dealers, Egge van harte met jou deal!
Een bedrijf van deze omvang zou dit niet nodig moeten hebben. Een used car manager zou dit er gewoon bij moeten kunnen doen. Contact met de handel, snel verkopen, geld binnen. Inzicht en een intern aanspreekpunt voor de collega’s. Bochane vergeet wat core business is!