Daarmee biedt 0900-TAXATIE zekerheid aan autobedrijven en dealerholdings: direct een betrouwbare en kwalitatieve taxatie omzetten in een gegarandeerde taxatiewaarde door middel van een voucher via e-mail.
Terwijl de aanvrager bij de auto staat, heeft hij direct contact met 0900-TAXATIE. De taxateurs vragen om de juiste gegevens en naar de specifieke kenmerken van de auto omdat elke auto uniek is. Een taxateur van 0900-TAXATIE geeft daarop direct de taxatievoucher af die de aanvrager per e-mail ontvangt. Deze gegarandeerde waarde biedt zekerheid over de onderhandelingspositie met de klant. Als de deal doorgaat kan de aanvrager eenvoudig het voucher verzilveren door te klikken op een link in de ontvangen e-mail en 0900-TAXATIE regelt de rest. Er zijn geen maandelijkse abonnementskosten en er is geen software nodig. De aanvrager betaalt alleen de gesprekskosten van 1,30 euro per gesprek.
Initiatiefnemer Jos Nijland vindt het persoonlijke contact belangrijk. Daarom investeert 0900-TAXATIE in de telefonische bereikbaarheid. Aan de telefoon kunnen zij snel schakelen, vragen beantwoorden en overleggen met de beller. Binnen twee minuten geven zij een gefundeerde en gegarandeerde waarde af. Nijland heeft een nieuw dienstencentrum geopend dat zes dagen per week bereikbaar is.
Het enige wat een klant wil is een eerlijke inruilprijs voor zijn auto en zo’n systeem is er nog niet. Als je iets moet kopen betaal je de hoofdprijs en als je iets wilt verkopen lees inruil word je belazerd Bah.
Ruth,
Vanwaar heb je het idee dat je wordt belazerd? Kan je die beschuldiging ook onderbouwen met feiten?
Gr.
Ja hier komt ie vind jij het normaal als je voor een Ford Focus 2.0 16 v Cabrio Titanium van 2009 een bod krijgt van de handel van Eur 11.100