Herwers Renault Dealer of the Year 2012

De Herwers Groep is voor het derde achtereenvolgende jaar in Nederland verkozen tot Renault Dealer of the Year.

De Friese dealer ABD Renault werd tweede, Renault Nieuwendijk derde. De Segerink & Wolbers Groep ontving de aanmoedigingsprijs.

De Herwers Groep heeft Renault-vestigingen in Hengelo, Doetinchem, Neede en Zevenaar en operators in Doesburg, Zelhem, Aalten en Winterswijk. Het bedrijf werd al verkozen tot Dealer of the Year 2011 en eindigde het jaar daarvoor als eerste in de Renault Global Quality-wedstrijd (voorloper van Dealer of the Year).

De wedstrijd draait om de prestaties op het gebied van Sales, After Sales, kwaliteit van serviceverlening én rentabiliteit. Renault beoordeelt dealers maandelijks op tien prestatie-indicatoren, zoals klanttevredenheid en leadopvolging.

Tien procent van de beoordelingscriteria is lokaal georiënteerd, om rekening te kunnen houden met de verschillende omstandigheden in de diverse landen. De overige negentig procent is wereldwijd hetzelfde. De beoordelingsperiode loopt van 1 januari tot en met 31 december.

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Herwers Renault Dealer of the Year 2012 - Automobielmanagement.nl

Herwers Renault Dealer of the Year 2012

De Herwers Groep is voor het derde achtereenvolgende jaar in Nederland verkozen tot Renault Dealer of the Year.

De Friese dealer ABD Renault werd tweede, Renault Nieuwendijk derde. De Segerink & Wolbers Groep ontving de aanmoedigingsprijs.

De Herwers Groep heeft Renault-vestigingen in Hengelo, Doetinchem, Neede en Zevenaar en operators in Doesburg, Zelhem, Aalten en Winterswijk. Het bedrijf werd al verkozen tot Dealer of the Year 2011 en eindigde het jaar daarvoor als eerste in de Renault Global Quality-wedstrijd (voorloper van Dealer of the Year).

De wedstrijd draait om de prestaties op het gebied van Sales, After Sales, kwaliteit van serviceverlening én rentabiliteit. Renault beoordeelt dealers maandelijks op tien prestatie-indicatoren, zoals klanttevredenheid en leadopvolging.

Tien procent van de beoordelingscriteria is lokaal georiënteerd, om rekening te kunnen houden met de verschillende omstandigheden in de diverse landen. De overige negentig procent is wereldwijd hetzelfde. De beoordelingsperiode loopt van 1 januari tot en met 31 december.

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding