Mark van Ringelestijn Director Retail Management Kia

Mark van Ringelestijn is per 1 juli Director Retail Management van Kia Motors Nederland. Het is een nieuwe functie bij de importeur.

Léan Verstoep, Managing Director Kia Motors Nederland: "We zien veel ontwikkelingen binnen onze organisatie rond het dealernetwerk. Los van alle zaken rond nieuwe dealercontracten die voldoen aan de eisen van de BER (Block Exemption Regulation), willen wij ook op strategisch niveau meer  kwaliteit van ons netwerk. Met de nieuwe positie binnen ons MT creëren we op dit vlak meer slagkracht."

Mark van Ringelestijn (43) vervulde zijn vorige functie bij Pon Retail Management. Daarvoor was hij  Manager Business Development & Sales bij Capgemini Consulting.

Van Ringelestijn: "Met de groei van het merk worden ook de verwachtingen van de klanten en de eisen aan het dealernetwerk steeds hoger. Er zijn dan ook veel ontwikkelingen in de retail met de bijbehorende uitdagingen."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Mark van Ringelestijn Director Retail Management Kia - Automobielmanagement.nl

Mark van Ringelestijn Director Retail Management Kia

Mark van Ringelestijn is per 1 juli Director Retail Management van Kia Motors Nederland. Het is een nieuwe functie bij de importeur.

Léan Verstoep, Managing Director Kia Motors Nederland: "We zien veel ontwikkelingen binnen onze organisatie rond het dealernetwerk. Los van alle zaken rond nieuwe dealercontracten die voldoen aan de eisen van de BER (Block Exemption Regulation), willen wij ook op strategisch niveau meer  kwaliteit van ons netwerk. Met de nieuwe positie binnen ons MT creëren we op dit vlak meer slagkracht."

Mark van Ringelestijn (43) vervulde zijn vorige functie bij Pon Retail Management. Daarvoor was hij  Manager Business Development & Sales bij Capgemini Consulting.

Van Ringelestijn: "Met de groei van het merk worden ook de verwachtingen van de klanten en de eisen aan het dealernetwerk steeds hoger. Er zijn dan ook veel ontwikkelingen in de retail met de bijbehorende uitdagingen."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding