Het vertrouwen in een onderneming speelt een zeer belangrijke rol en dat vertrouwen hangt in steeds sterkere mate af van de reputatie online. Het vergelijken begint op internet en online klantbeoordelingen zijn daarbij een cruciaal. Consumenten worden na een werkplaatsbezoek door de officiële dealer van Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional of Jeep via een email uitgenodigd digitaal hun bevindingen en waarderingen aan te geven in een enquête die slechts één minuut tijd vraagt. De verantwoordelijke voor Customer Care zal zonodig opvolging geven aan de review en het aftersales-proces bijsturen. De uitkomsten van de enquête zijn ook online te vinden via zoekmachines en op de website van de officiële dealer. Dit online instrument voor de meting van klanttevredenheid is door Fiat ‘Klantenvertellen’ genoemd en wordt door Bovag ondersteund.

William Brouwer, technical services manager van Fiat Group Automobiles Netherlands: "Met deze review tool willen wij ieder servicepunt in ons netwerk een systeem aanreiken om de eigen klanttevredenheid te verbeteren. Wij zijn ervan overtuigd dat ons netwerk dit instrument zal gebruiken."