Die merken hebben binnen het complex wel een onderscheidende en aparte presentatie, onderstreept PSA Retail. Het complex in de Spaanse hoofdstad biedt verder ook onderdak aan emov, het merk voor autodelen van PSA in Spanje.

Bijna de helft van de vestigingen van PSA Retail in Europa zijn al multi-brand maar daar hoorde Opel tot nu toe niet bij. De verkooptak van de Franse autofabrikant heeft afgelopen jaar wel achtien eigen Opel-verkooppunten geopend in meer dan twintig grote steden waaronder Londen, Parijs, Valencia, Madrid en Zurich. PSA Retail is daarmee naar eigen zeggen inmiddels één van de grootste ‘dealers’ van Opel/Vauxhall in Europa geworden.

Locaties waar alle merken binnen de groep te vinden zijn verhogen de efficiëntie en maken een beter gebruik van het onroerend goed mogelijk, aldus PSA. De komende tijd worden Opel en haar Britse zustermerk Vauxhall ook op andere locaties bij de overige drie groepsmerken ondergebracht. Het multi-brand principe zal dit jaar in dat kader ingevoerd worden in Duitsland, Portugal en Italië.