De nadruk op marketing, ook op directieniveau, past binnen de vernieuwde strategie van Bovag, waarbij de branchevereniging vooral naast de leden (de ondernemers) wil staan om samen naar kansen in de markt te kijken en die waar mogelijk te grijpen. Het past ook binnen het streven Bovag nog sterker op de kaart te zetten als consumentenmerk, zo meldt de belangeorganisatie.

 

Sandra Molenaar is een ervaren marketeer die momenteel als sales & marketing manager werkt bij Mercedes-Benz Insurance Services. Daarvoor deed ze ervaring op bij onder meer Millward Brown, haar eigen bedrijf Profound en ISK/Nova. Molenaar: "Ik ben er trots op dat ik de marketing van zo’n bekend merk als Bovag mag gaan doen. Ik ben vast van plan dat ijzersterke merk verder op te stoten in de vaart der volken. Daarbij hanteer ik de directe aanpak die collega’s van mij gewend zijn, zodat iedereen goed en precies weet wat ze aan me hebben."

 

De directie van Bovag bestaat vanaf 1 januari 2009 uit drie ‘man’: Algemeen directeur Koos Burgman, Robert Clement (plaatsvervangend algemeen directeur/directeur financiën) en Sandra Molenaar.