Aigline James nieuwe country manager Stellantis Nederland

Aigline James is per 1 april 2021 benoemd tot country manager voor Stellantis in Nederland. De Française wordt verantwoordelijk voor de nationale strategie en resultaten. Yann Chabert, voorheen verantwoordelijk voor FCA in Nederland, zal een andere rol binnen Stellantis gaan vervullen.

Sinds 1 juli 2019 bekleedde James de functie van algemeen directeur van Groupe PSA Nederland. Zij studeerde aan de HEC in Parijs en vervulde sinds 2004 verschillende functies binnen Groupe PSA. Vanaf 2017 leidde ze Citroën en DS Automobiles in Oostenrijk tot aan haar aanstelling in Nederland.

Dealers

“Ik kijk ernaar uit om te werken met een nieuw team in Nederland; dit uiteraard ook in nauwe samenspraak met onze dealernetwerken. Het is een prachtige uitdaging om op basis van het erfgoed van de gefuseerde ondernemingen te werken aan mobiliteit en optimale klanttevredenheid”, aldus James.

Lees ook:
‘Dealers blijven bestaan, maar ze moeten wel evolueren’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Aigline James nieuwe country manager Stellantis Nederland - Automobielmanagement.nl

Aigline James nieuwe country manager Stellantis Nederland

Aigline James is per 1 april 2021 benoemd tot country manager voor Stellantis in Nederland. De Française wordt verantwoordelijk voor de nationale strategie en resultaten. Yann Chabert, voorheen verantwoordelijk voor FCA in Nederland, zal een andere rol binnen Stellantis gaan vervullen.

Sinds 1 juli 2019 bekleedde James de functie van algemeen directeur van Groupe PSA Nederland. Zij studeerde aan de HEC in Parijs en vervulde sinds 2004 verschillende functies binnen Groupe PSA. Vanaf 2017 leidde ze Citroën en DS Automobiles in Oostenrijk tot aan haar aanstelling in Nederland.

Dealers

“Ik kijk ernaar uit om te werken met een nieuw team in Nederland; dit uiteraard ook in nauwe samenspraak met onze dealernetwerken. Het is een prachtige uitdaging om op basis van het erfgoed van de gefuseerde ondernemingen te werken aan mobiliteit en optimale klanttevredenheid”, aldus James.

Lees ook:
‘Dealers blijven bestaan, maar ze moeten wel evolueren’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding