Eurol verwelkomt 100e Eurol Service Point

Eurol heeft woensdag Hoorn Auto & Bandenservice als 100e deelnemer verwelkomd van de Eurol Service Point garageformule. “Met de introductie van de garageformule, in december, hadden we het doel gesteld in 2020 een landelijk netwerk van honderd Service Points op te bouwen. Dat we deze mijlpaal nu al hebben bereikt, is een enorme blijk van waardering voor de formule”, aldus Bart Boerboom, Salesmanager Nederland.

Met de Eurol Service Point formule ondersteunt Eurol garagebedrijven bij het behalen van meer rendement uit smeermiddelen. Deelnemers aan de formule ontvangen technische en commerciële ondersteuning. Bart Boerboom: “Als ontwikkelaar én fabrikant van smeermiddelen hebben wij de kennis en ervaring om garagebedrijven nu en in de toekomst verder te helpen.” Onderdeel van de garageformule is sales- en marketingsupport, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, ondersteuning van de servicedesk, equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator.

Trainingen

Ook de trainingen vanuit de Eurol Service Point Academy maken onderdeel uit van de formule. De eerste staan september dit jaar op de planning. Boerboom: “Tijdens deze trainingen delen we onze kennis om het rendement op smeermiddelen te verhogen. Centraal tijdens de aankomende trainingen is het assortimentsadvies op maat, waarbij we garagisten ondersteunen in voorraadmanagement en efficiënte inkoop.”

Eurol verwelkomt 100e Eurol Service Point - Automobielmanagement.nl

Eurol verwelkomt 100e Eurol Service Point

Eurol heeft woensdag Hoorn Auto & Bandenservice als 100e deelnemer verwelkomd van de Eurol Service Point garageformule. “Met de introductie van de garageformule, in december, hadden we het doel gesteld in 2020 een landelijk netwerk van honderd Service Points op te bouwen. Dat we deze mijlpaal nu al hebben bereikt, is een enorme blijk van waardering voor de formule”, aldus Bart Boerboom, Salesmanager Nederland.

Met de Eurol Service Point formule ondersteunt Eurol garagebedrijven bij het behalen van meer rendement uit smeermiddelen. Deelnemers aan de formule ontvangen technische en commerciële ondersteuning. Bart Boerboom: “Als ontwikkelaar én fabrikant van smeermiddelen hebben wij de kennis en ervaring om garagebedrijven nu en in de toekomst verder te helpen.” Onderdeel van de garageformule is sales- en marketingsupport, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, ondersteuning van de servicedesk, equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator.

Trainingen

Ook de trainingen vanuit de Eurol Service Point Academy maken onderdeel uit van de formule. De eerste staan september dit jaar op de planning. Boerboom: “Tijdens deze trainingen delen we onze kennis om het rendement op smeermiddelen te verhogen. Centraal tijdens de aankomende trainingen is het assortimentsadvies op maat, waarbij we garagisten ondersteunen in voorraadmanagement en efficiënte inkoop.”