Eerste vestiging James Autoservice geopend in Westervoort

De opening van de eerste James Autoservice van The Alwaysbemobile Company vond op feestelijke wijze plaats in het Gelderse Westervoort.

De formule biedt ondermeer een unieke haal- en brengservice. De auto wordt op afspraak opgehaald en volledig onderhouden en gewassen weer afgeleverd. De service werd eerder al met succes aan zakelijke rijders aangeboden. James Autoservice  is 24 uur per dag bereikbaar, zeven dagen per week. Via een speciaal servicenummer kunnen autobezitters vragen stellen over hun auto of een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt. Deze laatste faciliteit biedt de onderhoudsketen ook via internet.

 

James Autoservice heeft vrouwvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Het nieuwe concept verlaagt de drempel voor een garagebezoek. Zo krijgt de klant een uitgebreide toelichting op de factuur en maakt James Autoservice van ‘wachten’ een plezierige en efficiënte ervaring. In James’ Office, de uniek ingerichte wachtruimte, beschikt de klant over lees- en werkplekken, over draadloos internet en een kinderhoek voor de kleintjes. Bovendien kan de klant zich te goed aan een gevarieerd aanbod van koffie en thee.  Harm Nieboer, directeur Retail Nederland van The Alwaysbemobile Company: "Onderhoud aan de auto is een noodzakelijk kwaad. Met James Autoservice hebben we ons ten doel gesteld zo min mogelijk inbreuk te maken op de agenda van de autobezitter en hem hierbij zoveel mogelijk te servicen." De naam James is hierbij een kwinkslag naar een dienstverlenende butler, die comfort biedt en betrouwbaar is.

 

Een speciale voor vrouwen is hoog nodig, stelt Alwaysbemobile. Vorige week werd bekend dat vrouwen een vijf keer zo hoge kans hebben op slechte service in de showroom of werkplaats dan mannen. Kiss the Fish, een managementbureau in Engeland, berekende dat alleen de Britse autodealers hierdoor al wekelijks 17,5 miljoen pond mislopen.  "Ook in Nederland pikken we duidelijke signalen op dat de vrouw een andere benadering wenst bij het autobedrijf,"  aldus Harm Nieboer. "Wij gaan voor een kentering op de automarkt zorgen en een drempel voor de vrouwen wegnemen."

 

The Alwaysbemobile Company verwacht in 2008 nog vier James-vestigingen te openen in Nederland.

Eerste vestiging James Autoservice geopend in Westervoort - Automobielmanagement.nl

Eerste vestiging James Autoservice geopend in Westervoort

De opening van de eerste James Autoservice van The Alwaysbemobile Company vond op feestelijke wijze plaats in het Gelderse Westervoort.

De formule biedt ondermeer een unieke haal- en brengservice. De auto wordt op afspraak opgehaald en volledig onderhouden en gewassen weer afgeleverd. De service werd eerder al met succes aan zakelijke rijders aangeboden. James Autoservice  is 24 uur per dag bereikbaar, zeven dagen per week. Via een speciaal servicenummer kunnen autobezitters vragen stellen over hun auto of een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt. Deze laatste faciliteit biedt de onderhoudsketen ook via internet.

 

James Autoservice heeft vrouwvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Het nieuwe concept verlaagt de drempel voor een garagebezoek. Zo krijgt de klant een uitgebreide toelichting op de factuur en maakt James Autoservice van ‘wachten’ een plezierige en efficiënte ervaring. In James’ Office, de uniek ingerichte wachtruimte, beschikt de klant over lees- en werkplekken, over draadloos internet en een kinderhoek voor de kleintjes. Bovendien kan de klant zich te goed aan een gevarieerd aanbod van koffie en thee.  Harm Nieboer, directeur Retail Nederland van The Alwaysbemobile Company: "Onderhoud aan de auto is een noodzakelijk kwaad. Met James Autoservice hebben we ons ten doel gesteld zo min mogelijk inbreuk te maken op de agenda van de autobezitter en hem hierbij zoveel mogelijk te servicen." De naam James is hierbij een kwinkslag naar een dienstverlenende butler, die comfort biedt en betrouwbaar is.

 

Een speciale voor vrouwen is hoog nodig, stelt Alwaysbemobile. Vorige week werd bekend dat vrouwen een vijf keer zo hoge kans hebben op slechte service in de showroom of werkplaats dan mannen. Kiss the Fish, een managementbureau in Engeland, berekende dat alleen de Britse autodealers hierdoor al wekelijks 17,5 miljoen pond mislopen.  "Ook in Nederland pikken we duidelijke signalen op dat de vrouw een andere benadering wenst bij het autobedrijf,"  aldus Harm Nieboer. "Wij gaan voor een kentering op de automarkt zorgen en een drempel voor de vrouwen wegnemen."

 

The Alwaysbemobile Company verwacht in 2008 nog vier James-vestigingen te openen in Nederland.