Column Peter Brouwer: Ego’s

Het gemak waarmee de branche zijn mensen op straat zet, stuit mij tegen de borst. Zo haalde Volkswagen in Duitsland de bezem er weer eens flink door. Talloze topmanagers kunnen daar hun biezen pakken. Als reden spreekt men meestal van verschil van visie of …. [lees verder]

 

Column Henk Heuvelman: Compliment

Het deurtje van mijn bureautijgerkooi gaat nog maar zelden open. Het komt door de nieuwe tijd, het internet verandert de wereld en helpt de traditionele uitgeverij om zeep, zoals ooit de meteoriet de dinosauriër. Er is per nanoseconde zoveel nieuws …. [lees verder]

 

Column Toralt Deinum: Goeie slogan

Wat is de beste reclameslogan van een automerk ooit? Ik vind die van Audi. In ‘voorsprong door techniek’ zit namelijk veel wat de autobranche zo spannend maakt. Enerzijds het competitieve element (voorsprong) en anderzijds de continue technologische …. [lees verder]

 

Column Ton Roks: Experience Center: In Excelsis Leo

Het Peugeot Experience Center in Breukelen is dicht, de leeuw weet onvoldoende buit binnen te slepen om het paleis van te kunnen betalen. Het heeft tien jaar standgehouden waarin er twintig miljoen euro in is geïnvesteerd, zo schijnt. Als stuurman aan wal vond ik het …. [lees verder]

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding