Opleiding AM: social media voor de autobranche

Op drie locaties in Nederland verzorgt Automobiel Management dit najaar een dagopleiding over toepassing van social media in de autobranche.

Onder leiding van docent Frans de Hoyer leren de deelnemers hoe ze meer omzet kunnen realiseren door effectief gebruik van Facebook, LinkedIn en Twitter. Er zijn twee varianten: een basisopleiding en een opleiding voor gevorderden (voor programmadetails: zie hier). Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de autopraktijk maakt De Hoyer duidelijk dat social media meer zijn dan alleen het zendstation van acties en aanbiedingen, maar ook (juist) een verlengstuk van de huidige marketingstrategie. Frans de Hoyer is dga van GW Management, specialist in marketingconcepten voor de autobranche.

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Opleiding AM: social media voor de autobranche - Automobielmanagement.nl

Opleiding AM: social media voor de autobranche

Op drie locaties in Nederland verzorgt Automobiel Management dit najaar een dagopleiding over toepassing van social media in de autobranche.

Onder leiding van docent Frans de Hoyer leren de deelnemers hoe ze meer omzet kunnen realiseren door effectief gebruik van Facebook, LinkedIn en Twitter. Er zijn twee varianten: een basisopleiding en een opleiding voor gevorderden (voor programmadetails: zie hier). Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de autopraktijk maakt De Hoyer duidelijk dat social media meer zijn dan alleen het zendstation van acties en aanbiedingen, maar ook (juist) een verlengstuk van de huidige marketingstrategie. Frans de Hoyer is dga van GW Management, specialist in marketingconcepten voor de autobranche.

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding