TTA International: ‘Eerst de mens, dan de cijfers’

brand story

Great people make great companies. In vijf woorden samengevat waar het bij bedrijven om moet draaien: de mens. “Verwacht van ons geen peptalk in de geest van ‘je moet je medewerkers pamperen’”, zegt Mateusz Kurkowski van TTA International.

“Maar als je een goed en degelijk bedrijfsrendement wilt realiseren, dan zul je je medewerkers centraal moeten stellen. Daarvoor is kennis en vaardigheid nodig. Cultuur, motivatie zijn het belangrijkste. En kanaliseren zorgt ervoor dat de juiste mensen de juiste dingen doen. Dat vertaalt zich pas in een goed rendement. Maar het is eerst de mens, daarna komen de cijfers.”

Bedrijfsstrategie

“Wij verzorgen al meer dan 30 jaar passende oplossingen om goed een bedrijfsstrategie te volgen. Dat doen we in de vorm van klassikale trainingen en digitale leeroplossingen voor diverse trainingsprogramma’s zoals producttrainingen, salestrainingen, technische aftersales, non-tech aftersales en train-the-trainer programma’s. En communicatie is heel belangrijk. Het is een kwestie van de mensen optimaal te laten presteren, binnen de beperkingen van de organisatie.”

Rendement

Een duidelijke formulering van wat TTA beoogt, maar die op de werkvloer een gedetailleerde uitwerking vereist. Kurkowski: “Anno 2021 is het kanaliseren van kennis het belangrijkste. Je moet weten wat je moet weten op de werkplek. Je moet je kennis ophalen met de juiste ingave van de zoekgegevens op internet. Dat is efficiënt en vertaalt zich in financieel rendement. Maar zo snel als besparingen merkbaar zijn, zo snel krijg je je investering in training niet terug. Het levert op termijn wel een solide organisatie op met een blijvend rendement. TTA wijst graag de weg in die richting.”

Dit artikel verscheen eerder in het thema Opleidingen van AM januari 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

TTA International: ‘Eerst de mens, dan de cijfers’ - Automobielmanagement.nl

TTA International: ‘Eerst de mens, dan de cijfers’

brand story

Great people make great companies. In vijf woorden samengevat waar het bij bedrijven om moet draaien: de mens. “Verwacht van ons geen peptalk in de geest van ‘je moet je medewerkers pamperen’”, zegt Mateusz Kurkowski van TTA International.

“Maar als je een goed en degelijk bedrijfsrendement wilt realiseren, dan zul je je medewerkers centraal moeten stellen. Daarvoor is kennis en vaardigheid nodig. Cultuur, motivatie zijn het belangrijkste. En kanaliseren zorgt ervoor dat de juiste mensen de juiste dingen doen. Dat vertaalt zich pas in een goed rendement. Maar het is eerst de mens, daarna komen de cijfers.”

Bedrijfsstrategie

“Wij verzorgen al meer dan 30 jaar passende oplossingen om goed een bedrijfsstrategie te volgen. Dat doen we in de vorm van klassikale trainingen en digitale leeroplossingen voor diverse trainingsprogramma’s zoals producttrainingen, salestrainingen, technische aftersales, non-tech aftersales en train-the-trainer programma’s. En communicatie is heel belangrijk. Het is een kwestie van de mensen optimaal te laten presteren, binnen de beperkingen van de organisatie.”

Rendement

Een duidelijke formulering van wat TTA beoogt, maar die op de werkvloer een gedetailleerde uitwerking vereist. Kurkowski: “Anno 2021 is het kanaliseren van kennis het belangrijkste. Je moet weten wat je moet weten op de werkplek. Je moet je kennis ophalen met de juiste ingave van de zoekgegevens op internet. Dat is efficiënt en vertaalt zich in financieel rendement. Maar zo snel als besparingen merkbaar zijn, zo snel krijg je je investering in training niet terug. Het levert op termijn wel een solide organisatie op met een blijvend rendement. TTA wijst graag de weg in die richting.”

Dit artikel verscheen eerder in het thema Opleidingen van AM januari 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg