AM-Poll: recessie zegen voor de werkplaats

De huidige economische recessie is een zegen voor de werkplaats, vindt de meerderheid van de online stemmers op de AM-Poll.

In totaal werd 335 keer gestemd op de stelling ‘De economische recessie is een zegen voor de werkplaats’. Van hen onderschreef 55 procent de stelling, terwijl 35 procent het er oneens mee was. Tien procent hield het bij ‘geen mening’.

Inmiddels staat er een nieuwe stelling op de website van Automobiel Management. Die heeft betrekking op de sloopregeling. In Duitsland is die kortgeleden ingevoerd en in Nederland vindt momenteel overleg plaats over mogelijke navolging. Is de sloopregeling inderdaad de reddingsboei waar importeur en dealer op zitten te wachten? Of wordt de branche er niets wijzer van? Wat vindt u? Surf en stem!

Reacties

De sloopregeling niet laten doorgaan, het rendement van de verkochte goedkopere modellen is te laag om redding te verkrijgen, en bovendien slacht men de kip met de gouden eieren.
Er valt gedurende 3 tot 4 jaar reparatie weg van de oudere auto’s waar we nu nog aan kunnen sleutelen in de werkplaats. De fabrikanten van de onderdelen zoals; Uitlaten, Banden, Akku’s, Schokdempers, Stuurdelen, Distributiesnaren, Dynamo’s, en startmotoren, Waterpompen enzovoorts, kunnen hun deuren wel sluiten, maar denk ook aan de transporteurs en distributeurs van deze onderdelen. Niet doen dus !!

Joop van der Steen.

Geplaatst door: Joop van der Steen op
AM-Poll: recessie zegen voor de werkplaats - Automobielmanagement.nl

AM-Poll: recessie zegen voor de werkplaats

De huidige economische recessie is een zegen voor de werkplaats, vindt de meerderheid van de online stemmers op de AM-Poll.

In totaal werd 335 keer gestemd op de stelling ‘De economische recessie is een zegen voor de werkplaats’. Van hen onderschreef 55 procent de stelling, terwijl 35 procent het er oneens mee was. Tien procent hield het bij ‘geen mening’.

Inmiddels staat er een nieuwe stelling op de website van Automobiel Management. Die heeft betrekking op de sloopregeling. In Duitsland is die kortgeleden ingevoerd en in Nederland vindt momenteel overleg plaats over mogelijke navolging. Is de sloopregeling inderdaad de reddingsboei waar importeur en dealer op zitten te wachten? Of wordt de branche er niets wijzer van? Wat vindt u? Surf en stem!

Reacties

De sloopregeling niet laten doorgaan, het rendement van de verkochte goedkopere modellen is te laag om redding te verkrijgen, en bovendien slacht men de kip met de gouden eieren.
Er valt gedurende 3 tot 4 jaar reparatie weg van de oudere auto’s waar we nu nog aan kunnen sleutelen in de werkplaats. De fabrikanten van de onderdelen zoals; Uitlaten, Banden, Akku’s, Schokdempers, Stuurdelen, Distributiesnaren, Dynamo’s, en startmotoren, Waterpompen enzovoorts, kunnen hun deuren wel sluiten, maar denk ook aan de transporteurs en distributeurs van deze onderdelen. Niet doen dus !!

Joop van der Steen.

Geplaatst door: Joop van der Steen op