20 juli 2021 12:48 Eric Berkhof: ‘We gaan niet meer terug naar 500.000 auto’s per jaar’ Auto’s met ‘iets speciaals’ en occasions met lage kilometerstanden. Dat zijn de hardlopers bij Van Mossel. Tegelijk...
13 juli 2021 11:14 brand story Autotrust: ‘Online koop van een auto draait om zekerheid en vertrouwen’ In de huidige tijd zien we dat de online verkoop van occasions toeneemt. Voor consumenten is dit best spannend, omdat het...
12 juli 2021 13:06 Terugblik: AM Remarketing Event 2021 Op woensdag 7 juli was het eindelijk zover: het AM Remarketing Event. Tijdens het live event mochten we ruim 100 genodigd...
08 juli 2021 10:49 brand story Koopman Logistics: ‘Snelheid en flexibiliteit is key bij remarketing’ In autoland zijn grote verschuivingen gaande. Denk aan elektrificatie, thuiswerken en online autoverkoop. Door de omloops...
07 juli 2021 16:46 Volkswagen Golf verkozen tot Occasion van het Jaar 2021 De Volkswagen Golf is door Automobiel Management uitgeroepen tot Occasion van het Jaar 2021. De prijs werd uitgereikt tij...
06 juli 2021 13:45 CarNext gaat door als zelfstandig bedrijf Occasionportal CarNext is afgesplitst van LeasePlan en nu een volledig onafhankelijk bedrijf. CarNext is eigendom van ond...
06 juli 2021 12:16 brand story GO Remarketing Solutions: ‘Used Car Controller lanceert Rest-BPM Calculator’ Importauto’s waren vroeger auto’s met een smetje. Tegenwoordig zijn ze niet meer weg te denken uit het businessmodel ...
05 juli 2021 11:00 brand story VDS Automotive Group: full service dienstverlener voor import, export en groothandel “Sinds 1 maart is er veel gewijzigd bij het exporteren van gebruikte auto’s. Er is vooral veel onduidelijkheid over d...
02 juli 2021 10:35 Recordaantal van 685.452 occasions verkocht in eerste helft 2021 Occasions in Nederland verkopen nog steeds als warme broodjes. Dat blijkt uit cijfers van Bovag en RDC. In het eerste hal...
01 juli 2021 10:17 brand story Salesforce: ‘Dit is de rol van slimme technologie voor de automotive-industrie’ De automotive-industrie ondergaat enorme veranderingen. Klanten verwachten steeds vaker een gepersonaliseerde service, en...